از توزیع غذا گرم تا گوشت قربانی به همت بسیجیان سرخه ای

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) سرخه اقدام به توزیع گوشت و غذای گرم بین نیازمندان محله کردند.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۳۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر اطعام نیازمندان به همت بسیجیان و گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان سرخه با تهیه و توزیع غذای گرم انجام شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در حاشیه این اطعام مومنانه در گتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند غذای آبگوشت در پایگاه طبخ و بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در محله توزیع شد.

او افزود: از آغاز شیوع کرونا کمک های مومنانه به همت بسیجیان در قالب برگزاری طرح های مختلف قربانی، طبخ و توزیع غذای گرم، اهدای بخاری، پرداخت قبوض، تهیه سیسونی، تهیه دمونش، پرداخت هزینه های دارویی بیماران کرونایی و بسیاری موارد دیگر انجام و تا پایان نابودی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بیان داشت: همچنین به مناسبت همین ایام و با یاری گروه جهادی این پایگاه مقاومت ۹ کیلو دنبه و ۱۵ کیلو گوشت بین نیازمندان در سطح محله توزیع شد.

فیض در ادامه اضافه کرد: ان شاءالله با این کمک های مومنانه بتوانیم از گوشه ای فشار و مشکلات خانواده های نیازمند بکاهیم.

همچنین او عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر و با هدف ترغیب بانوان و کودکان بسیجی به ورزش و اهمیت ورزش در سلامتی و تندرستی بازی دارت و پرتاب حلقه در حلقه شهید محمد حسین احسانی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: این برنامه ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار و بسیجیان از این برنامه استقبال کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار