فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد همراه با مسئولان با امام جمعه دیدار کرد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر فاطمه زهرا مومن آبادی همراه با معتمدین و اعضای شورا روستا با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه‌ شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با یوم الله دهه فرخنده فجر فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد (س) روستا مومن آباد همراه با معتمدین، اعضای شورا و دهیار روستا با امام جمعه شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار گزارش مبسوطی ازفعالیت های شورا، دهیاری و پایگاه های بسیج در خصوص ظرفیت های روستایی در زمینه تولید گچ و معادن بی نظیر آن در منطقه، آماده سازی زمین برای ساخت مسکن نیازمندان، پروژه ۲۱ واحدی بنياد مسکن، کسب رتبه های ممتاز ورزشی در رشته های کبدی، تکواندو و ووشو در سطح استانی و کشوری، پویش هر خانه یک پرچم، تهیه بسته های معیشتی برای نیاز مندان، کمک های مردمی برای شهرهای زلزله‌ زده، ارسال گچ و کانکس به مناطق زلزله زده، گشت های محله محور، برگزاری یادواره شهدا و تشکیل نمايشگاه های فرهنگی و موارد دیگر توسط مسئولان حاضر در جلسه ارائه شد.

در ادامه دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه‌ شهرستان ضمن تشکر از فعالیت های انجام شده اظهار کرد: پیشرفت هر شهرستانی به اجزای آن شهر بستگی دارد، ما در نهاد امامت جمعه با تمام توان در خدمت روستاییان عزیز بوده و مشکلات عزیزان را پیگیری و انعکاس خواهیم داد.

او در ادامه بیانات خود ضمن تاکید بر تعامل بيشتر از دهیاری درخواست کرد، ان شاءالله با فراهم کردن وسیله ایاب و ذهاب زمینه حضور روستاییان عزیز در نماز عبادی سیاسی جمعه فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار