از رسیدگی به بیماران کرونایی تا برگزاری مسابقات ورزشی به همت بسیجیان مومن آبادی

همزمان با ایام الله دهه فجر گروه جهادی پایگاه خواهران اقدام به تهیه دمنوش برای بیماران کرونایی کرده و مسابقات ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج برادران در مومن آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۶۴۸
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسجد الزهرا (س) روستا مومن آباد در سرخه به همت خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا مومن آباد در سرخه آذین بندی و فضاسازی شد.

همچنین جلسه قرارگاه پیامبر اعظم (ص) با حضور هیئت امنا مسجد و هیئت حضرت ابوالفضل (ع) و دیگر مسئولان روستا با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران طی چهار جلسه برگزار شد.

در طی این جلسات هریک از اعضا در خصوص مسائل و مشکلات موجود در محله گفتگو و تبادل نظر کرده و بر مسجد محوری و محله محور بودن فعالیت ها و مشارکت مردمی در فعالیت ها و برنامه ها تاکید کردند.

گفتنی است تهیه سوپ و داروهای گیاهی ویژه بیماران کرونایی در منزل به همت گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد از دیگر اقدامات مومنانه انجام شده در طول دهه بوده است.

همچنین در جهت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسابقات فوتسال و والیبال بین تیم های نوجوانان و جوانان پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) روستا برگزار و بسیجیان به خوبی از این برنامه ها استقبال کرده و مشارکت گسترده ای داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار