نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران همچون کوه پای ارزش های انقلاب ایستاده است/ آمریکایی ها و اروپایی ها باید به حقوق ملت احترام بگذارند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ملت جان برکف ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های فداکاری و ایثار حضور داشتند و با تمام قدرت از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کردند.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در آئین باشکوه راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲بهمن در اراک گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها باید در توافق برجام فروش نفت و مناسبات اقتصادی ایران را آزاد و به حقوق ملت احترام بگذارند. 

وی افزود: طرف‌های ایران در توافق برجام باید بدانند که ملت ما مانند کوهی استوار پای ارزش‌های انقلاب ایستاده است و با تاسی از نهضت عاشورا تا پای جان از آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب صیانت می‌کند. 

امام جمعه اراک تصریح کرد: مقام معظم رهبری با هدایت‌های حکیمانه خود هم در جبهه داخلی و هم در مسائل بین‌المللی به خصوص در جریان برجام ابرقدرت‌های جهان را وادار به احترام به مواضع ملت کرد و باید همواره شکرگزار وجود این نعمت الهی باشیم. 

دری نجف آبادی اظهار داشت: درود بیکران بر مقام معظم رهبری که بعد از امام راحل سکاندار کشتی انقلاب اسلامی شدند و این کشتی با عظمت را در میان تمامی توطئه‌های دشمنان به خوبی هدایت می‌کنند و با ابلاغ سیاست‌های حکیمانه خود از قبیل اقتصاد مقاومتی و گام دوم چراغ راه مردم و مسئولان هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: درود بر مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی که یکبار دیگر با حضور خود به صورت خودرویی خانوادگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک‌بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند. 

وی خاطرنشان کرد: ملت جان برکف ایران اسلامی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های فداکاری و ایثار حضور داشتند و با تمام قدرت از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کردند و امروز نیز با حضور خود در چهل و سومین سالگرد پیروزی این انقلاب شکوهمند یکبار دیگر به جهانیان نشان دادند که از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار