استاندار مرکزی :

انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی ها و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است

مخلص الائمه گفت: امروز در حالی به میانه دهه پنجم انقلاب می رسیم و درحالی گام دوم انقلاب را شروع می کنیم که بسیاری از انقلاب های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند اما انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی ها و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۵۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز در مراسم باشکوه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در اراک گفت: متاسفانه شیوع بیماری منحوس کرونا در طی دو سال اخیر بسیاری از امورات را فلج کرده اما امروز علیرغم وجود این بیماری شاهد راهپیمایی باشکوه خودرویی و موتوری هستیم و کرونا نتوانست در حضور بهار باشکوه انقلاب و راهپیمایی تاثیر منفی داشته باشد و این حضور باشکوه قابل تقدیر است.

مخلص الائمه اظهار کرد: در میانه دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی شاهد حضور گرم و پر شور مردم در کنار این نهضت و انقلاب و نظام اسلامی هستیم و این نشان از مردمی بودن انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز در حالی به میانه دهه پنجم انقلاب می رسیم و درحالی گام دوم انقلاب را شروع می کنیم که بسیاری از انقلاب های مهم و معاصر جهان نتوانستند از دهه سوم عمر خود عبور کنند اما انقلاب اسلامی علیرغم دشمنی ها و توطئه ها امروز در اوج اقتدار است.

استاندار مرکی افزود: انقلاب اسلامی به برکت وحدت و انسجام مردم به دهه پنجم و گام دوم رسید و رمز بقای انقلاب اسلامی انگیزه خدایی و مقصد الهی و اجتماع و وحدت مردم پیرامون همان انگیزه و مقصد است.

وی گفت: خوشبختانه این همراهی باشکوه مردمی به برکت تقدیم هزاران شهید والامقام و بر مبنای رهبری خردمند، حکیمانه و قدرتمند انقلاب ادامه داشته و روز به روز تقویت خواهد شد.

مخلص الائمه اظهار کرد: برای بسیاری از ملت ها و حکومت ها رسیدن به این شرایط یک آرمان افسانه ای است اما انقلاب اسلامی علیرغم برخی کاستی ها و نواقص در مسائل روبنایی و در مسائل زیربنایی و در حوزه سیاست داخلی که تبلور آن در مردم سالاری دینی است و در حوزه سیاست خارجی که تبلور آن در استقلال قاطع در عرصه امنیتی و دفاعی که مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است و در عرصه های فرهنگی، علمی که سرشار از موفقیت های بسیار است همچنان مقتدراته ایستاده است.

استاندار مرکزی گفت: ما هنوز با جامعه آرمانی فاصله داریم اما این توفیقات در میان این حجم فشار و دشمنی ها که برای خرد کردن استخوان چند ملت کافی است، مثال زدنی است و نظام جمهوری اسلامی هر دهه استوار تر و پایدارتر به حیات خود ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان هدایت این کشتی و اداره نظام جمهوری اسلامی را برعهده دارند و مردم و مسئولان در کنار هم باید سه وظیفه تلاش مستمر و بی وقفه برای تحقق بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ دستاوردها در همه حوزه ها و دفع آسیب ها و رفع کاستی ها و نواقص را به انجام برسانند و در وظیفه سوم نقش مسئولان پررنگ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار