فرماندار بهار:

اقتدار دولت و نظام ما با اعتقاد به اینکه ابرقدرت خداست محقق می‌شود

بهار-فرماندار بهار گفت:در این ۴۳ سال به اندازه‌ای پیشرفت ما چشمگیر بوده که قابل مقایسه با سایر دولت‌ها نیست، و به یقین این نوید پیشرفت و اقتدار دولت و نظام ما با اعتقاد به این امر که ابرقدرت خداست محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۴۹۰۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله نباتی در جمع راهپیمایان روز ۲۲ بهمن ماه شهر صالح آباد ضمن تبریک این روز بزرگ اظهار کرد: به دنبال این باشیم که آورده‌های انقلاب اسلامی چه بوده؛ به فرموده امام (ره) انقلاب زمانی رخ داد که دنیا زیر سیطره دو ابرقدرت به نام بلوک‌های غرب و شرق بود که تمام کشورها را مدیریت می‌کردند.

وی افزود: حتی در دوران رضاخان کشور ما را به دو قسمت شمالی برای شوروی و جنوبی برای آمریکا و انگلیس تقسیم کرده بودند.

فرماندار بهار ابراز داشت: ما در تاریخ نداریم که شاهی دست نشانده دیگر دولت‌ها باشد و همه با زور شمشیر بوده‌اند اما در دوره پهلوی کشور دچار بی‌ثباتی شده بود و آمریکا برای ما حاکم را انتخاب می‌کرد.

وی گفت: انقلاب ما با دشواری‌های بسیار به دست ما رسیده و آن روزها برای خیلی چیزها وابسته بودیم و باید یکی از کشورهای غربی در قبال دریافت هزینه‌های سنگین آن محصول را به ما می‌داد، اما امروزه خود ما صادر کننده انواع علوم و تخصص‌ها هستیم که از جمله آن می‌توان به علوم پزشکی، موشکی، صنعت، هنر و... اشاره کرد.

نباتی تاکید کرد: البته در این ۴۳ سال به اندازه‌ای پیشرفت ما چشمگیر بوده است که قابل مقایسه با سایر دولت‌ها نیست، و به یقین این نوید پیشرفت و اقتدار دولت و نظام ما با اعتقاد به این امر که ابرقدرت خداست محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: همانطور که می‌بینیم شبکه‌های ضدنظام با چه هزینه و سرمایه‌ای در حال اختلاف افکنی بین مردم هستند.

فرماندار بهار تصریح کرد: تلاش ما بر این است که با تمام توان اقتصاد مردم را متحول کنیم چراکه دولت آقای رییسی دولت تحول است و استاندار هم طی این مدت اخیر بیشترین سفر را به شهرستان بهار داشته‌اند و برای پیشرفت امورات مردم سعی و تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار