خبرهای داغ:

۲۲ بهمن۱۴۰۰ در استان‌ اصفهان حماسه خلق شد

راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در تمام شهر‌ستان‌های استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۴۹۵۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مردم سراسر استان اصفهان همگام با مردم سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر بر این نکته تأکید کردند که پای انقلاب خود هستند.

مردم متدین انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در چهل و سومین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی گسترده در شهرهای مختلف کشور حماسه آفریدند.

مردم ولایت مدار استان اصفهان به همراه خانواده و با وسایل نقلیه خود به‌صورت خودرویی و موتوری با حضور در خیابان‌های شهرها و روستاهای این استان با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

مردم این خطه یکبار دیگر با فریاد شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، لبیک یا خامنه‌ای و ما ملت امام حسینیم" و چسباندن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران بر وسایل نقلیه خود با خلق حماسه وحدت ملی، بیعت مجددشان را با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کردند.

 

اصفهان 

مردم کلانشهر اصفهان نیز به همراه سراسر کشور و با حضور مسوولان و مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی چهل سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن و به‌منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم، محدودیت‌هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال شد.

مسیر راهپیمایی خودرویی ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن از میدان دفاع مقدس آغاز شود و خودروها در ادامه از خیابان هزارجریب، میدان آزادی و خیابان سعادت‌آباد به سمت گلستان شهدا حرکت کردند.

مسیر راهپیمایی موتوری نیز ساعت ۹ صبح از میدان احمدآباد آغاز و موتور سیکلت سوران و همچنین دوچرخه سواران در مسیر خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار، میدان لاوی به سمت گلستان شهدا راهپیمایی کردند.

گلباران گلستان شهدا توسط بالگردهای هوانیروز ارتش و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع توسطورزشکاران و گروه‌های هنری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

سایر شهرستان‌ها

در این میان مردم شهرستان‌های استان اصفهان که همواره و در تمام اتفاقات تاریخی پشتیبان و همگام انقلاب نیز بوده‌اند، امروز هم در چهل و سومین جشن انقلاب حماسه‌ای دیگر آفریدند و تاریخ‌ساز شدند. امسال نیز به دلیل شیوع کرونا در بیشتر شهرستان‌های استان راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و نمادین برگزار شد.

شهرضا

مردم متدین شهرضا نیز که امروز همپای همه مردم کشور در صحنه حاضر بودند، راهپیمایی ۲۲ بهمن را با شکوه هر چه تمام‌تر آغاز کردند تا بر این نکته تأکید کنند که در هر شرایطی پشتیبان انقلاب خود خواهند بود.

راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن در شهرضا در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حماسی و پرشکوه مردم و مسؤولان از میدان تاسوعا آغاز و تا میعادگاه نماز جمعه شهرضا ادامه داشت.

دهاقان

مردم شهرستان دهاقان نیز حضوری گرم و حماسه‌ساز در این راهپیمایی داشتند و بار دیگر بر این نکته تأکید کردند که انقلاب اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم خود در اوج اقتدار قرار دارد.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دهاقان به صورت خودرویی  ساعت از مقابل ناحیه مقاومت بسیج دهاقان  آغاز شد و تا  میدان حکیم جهانگیرخان ادامه داشت و پس از آن در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه شرکت کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همچنین در شهر گلشن و روستاهای همگین، دزج، قمیشلو، پوده و قمبوان برگزار شد.

چادگان

همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری با حضور امت حزب‌الله چادگان برگزار شد، راهپیمایی خودرویی در شهرستان چادگان از ناحیه مقاومت سپاه چادگان آغاز و تا گلزار شهدای این شهر ادامه داشت.

جوانان عاشق نظام با پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران، تمثال امام راحل و مقام معظم رهبری  دست‌نوشته‌های مرگ بر آمریکا در این مراسم حضور داشتند.

نجف‌آباد

مردم شهیدپرور شهرستان نجف‌آباد نیز پا به پای همه مردم مؤمن و خداجوی استان اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری شرکت کردند، امروز حضور مردم شهیدپرور نجف‌آباد فضای این شهر را انقلابی کرد.

خوانسار

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ساعت ۱۱ صبح همزمان با سراسر کشور در شهرستان خوانسار برگزار شد.

در  شهر  خوانسار راهپیمایی  ۲۲  بهمن به صورت خودرویی و موتوری  برگزار شد.

مردم ولایتمدار خوانسار با حضوری پرصلابت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر عشق، ایمان، وفاداری و بصیرت خود را نسبت به نظام و ارزش‌های الهی و انقلابی نشان دادند.

گلپایگان

در شهر  گلپایگان نیز راهپیمایی از فلکه ۱۷  شهریور  آغاز و  با  عبور از خیابان‌های  امام خمینی(ره)  و  آیت اله  سعدی  و  مسجد  جامع  در  محل  مصلی   پایان  رسید.

بادرود

مردم ولایت مدار شهر بادرود از ساعت ۱۱ صبح راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از مقابل بانک ملی آغاز و تا میدان امام حسین(ع) ادامه دادند.

آنچه امروز در بادرود توجه همه را به خود جلب می‌کرد حضور نوجوانان در راهپیمایی به ویژه با لباس ورزشکاری بود.

نطنز

مردم پایتخت هسته‌ای ایران نطنز با حضور معنی‌دار در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با بانگ رسای مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی، هرگونه توطئه استکبار علیه ایران را محکوم کردند.

زواره 

امروز مردم شهر زواره برای تجدید میثاق با انقلاب با صدها خودرو برای تجدید میثاق با  انقلاب و آرمان امام راحل آمدند.

فریدن

مردم شهرستان فریدن نیز امروز با حضور گسترده به صورت خودرویی و موتوری بار دیگر بر این نکته تأکید کردند که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی تنها چیزی که می‌تواند بر اقتدار ملت ایران بیفزاید، حمایت از انقلاب اسلامی است.

شاهین شهر

راهپیمایی امسال در شاهین شهر بدلیل شرایط کرونایی بصورت موتوری و خودرویی و خانوادگی برگزار شده و شرکت کنندگان با نصب پرچم و پوستر و روشن کردن چراغ های خودرو و بوق های ممتد با عبور از خیابان های اصلی این شهر مسیر راهپیمایی از میدان ولیعصر(عج) تا میدان امام حسین(ع) را طی کرده و با تجمع در میدان امام حسین(ع) شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

کاشان

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۲بهمن از بلوار امام رضا (ع) به طرف مصلای بقیه الله الاعظم (عج) کاشان با شکوه ویژه‌ای برگزار  شد.

خمینی شهر

تجمع و راهپیمایی با شکوه مردم خمینی شهر در 22 بهمن با سخنرانی حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی و اجرای مجری توانمند صدا و سیما آقای حمید مرادی و اجرای زیبای خواننده انقلابی آقای بهنام فراهانی در میدان آزادی خمینی شهر برگزار شد.

امروز مردم استان اصفهان و شهرستان‌های آن با این حضور پرشکوه در چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی ایران نشان دادند که مقاومت همچنان استوارتر و پایدارتر از گذشته ادامه دارد.

ارسال نظرات