حسن پور درگفت و گو با خبرگزاری بسیج مطرح کرد؛

آمادگی بسیج اصناف برای کمک به بازاریان متضرر در آتش سوزی بازار تهران/ هیچکدام از کسبه آسیب دیده بیمه نیستند

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان با بیان اینکه هیچکدام از اصناف آسیب دیده در آتش سوزی بازار تهران بیمه ندارشتند، گفت: بسیج اصناف و هیات امنای بازار آماده کمک به بازاریان متضرر در آتش سوزی امروز هستند.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۳۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

غلامرضا حسن‌پور، مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به بازدیدش از اصناف آسیب دیده از آتش سوزی صبح امروز بازار تهران، ضمن تشکر برای حضور بموقع از عوامل آتش نشانی، نیروی انتظامی و یگان امنیتی بسیج سپاه تهران برای حضور به موقع در محل، گفت: امروز طی بازدید میدانی از محل آتش‌سوزی گسترده در تیمچه حاجب‌الدوله آنطور که تخمین زده می‌شود و به چشم دیده می‌شود حدود ۳۰ باب مغازه با متراژ‌های مختلف دچار حریق شده اند و این مغازه‌ها با کاربری لوازم خانگی بودند که اجناس به صورت کاملا فشرده در آن‌ها چیده شده بود و خوشبختانه به صورت معجزه گونه‌ای آتش به سایر قسمت‌های بازار سرایت نکرده است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات کسبه آسیب دیده اظهار داشت: نهاد‌های مربوطه باید برای احیا و بازگشایی این واحد‌های صنفی از جمله میراث فرهنگی و شرکت برق نهایت همکاری را داشته باشند و برای پیش گیری از تکرار این گونه مشکلات برنامه ریزی درستی شود.

حسن پور در ادامه از همکاری سازمان بسیج اصناف و هیات امنای بازار و همچنین اتحادیه‌های مرتبط برای رفع دغدغه‌های بازاریان آسیب دیده از حریق و کمک به آن‌ها خبر داد.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان در پایان گفت: پس از بررسی‌های میدانی مشخص شد که هیچ یک از واحد‌های دچار حریق شده، بیمه آتش سوزی و حوادث ندارند.

ارسال نظرات