خبرهای داغ:

برگزاری جهاد تبیین به مناسبت دهه فجر در شهر امیرآباد

به همت رده های مقاومت حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در راستای اجرای طرح جهاد تبیین تعداد ۲۰ نشست در خصوص بیان دستاوردهای انقلاب همراه با پاسخ به شبهات با حضور اساتید اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۷۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به همت رده های مقاومت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در راستای اجرای طرح جهاد تبیین تعداد ۲۰ نشست در خصوص بیان دستاوردهای انقلاب همراه با پاسخ به شبهات با حضور اساتید اسلامی برگزار گردید.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه نجف‌آباد، جهاد تبیین رایکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم دانسته وگفت: جهاد تبیین راهی جدید جهت نشان دادن تاریخ انقلاب می باشد.
وی افزود: تمامی رده های مقاومت این حوزه در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی درخصوص جهاد تبیین ،برنامه های شاخص دهه فجر پایگاه خود را به برگزاری نشست با موضوع جهاد تبیین وبیان وقایع انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اختصاص دادند.
اساتید وسخنرانان با آگاه سازی مخاطبین درخصوص جنگی به نام جنگ روایت ها که دشمن در فضای مجازی به راه انداخته وسعی بر این دارد ضعف ها و مشکلات کشور را بزرگ نمایی کند تا مردم دیگر نتوانند توانائیهای کشور و دستاوردهای انقلاب در تمام عرصه ها را ببینند و امید را از مردم گرفته و با ایجاد نا امیدی در دل مردم به اهداف شوم خود برسدآغاز نمودند.
سخنرانان درادامه دستاوردهای انقلاب را با ارائه آمار های دقیق جهانی بیان کردند وبه حاضرین توصیه کردند که کتاب صعود چهل ساله از حجت الاسلام  راجی را مطالعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار