خبرهای داغ:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد

احداث بیش از ۲۰ آموزشگاه به همت خیرین در شهرستان نهاوند

نهاوند-نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از ظرفیت خیرین و بنیاد برکت، عملیات احداث بیش از ۲۰ آموزشگاه در شهرستان آغاز شده است که تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل و تعدادی در دست ساخت هستند.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا شهبازی در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش نهاوند که با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان تشکیل شد، عملکرد آموزش وپرورش نهاوند را موفقیت آمیز دانست و گفت: ما در آموزش وپرورش شهرستان مشکلی نداشته‌ایم و عملکرد این اداره موفقیت آمیز بوده است و امیدواریم با حضور دکتر نقوی، در جایگاه مدیریت آموزش وپرورش استان، این موفقیت‌ها دوچندان شود.

وی افزود: در اکثر شاخص‌ها آموزش و پرورش نهاوند رتبه اول استان را کسب کرده است که ناشی از برنامه‌ریزی هدفمند اداره و تلاش معلمان توانمند و عوامل اجرایی مدارس اعم از مدیران، معاونین، مشاوران و مربیان بوده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به جایگاه بسیار مهم دستگاه تعلیم و تربیت، همواره حامی آموزش وپرورش بوده‌ایم و از این به بعد نیز در راستای ارتقای کمی و کیفی آموزش وپرورش استان تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت بنده به عنوان نماینده مردم شریف نهاوند در مجلس شورای اسلامی، با استفاده از ظرفیت خیرین و بنیاد برکت، عملیات احداث بیش از ۲۰ آموزشگاه در شهرستان آغاز شده است که تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل و تعدادی در دست ساخت هستند.

شهبازی تصریح کرد: در تلاش هستیم اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مربوط به آموزش وپرورش شهرستان را جذب کنیم و تکمیل ساختمان نیمه‌کاره اداری آموزش وپرورش از مهمترین این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات