مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع):

امام علی (ع) مظهر عدالت و شجاعت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) گفت: حضرت علی (ع) مظهر عدالت و شجاعت بوده و در ترویج دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، نقش بسزایی داشته است.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۶۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام امید دهفولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) گفت: حضرت علی (ع) مظهر عدالت و شجاعت و مایه آرامش زمین بوده و در ترویج دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، نقش بسزایی داشته است.

امام علی (ع) مظهر عدالت و شجاعت است

وی با اشاره به اینکه عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند، عنوان کرد: ایشان یاور همیشگی حضرت محمد مصطفی (ص) در برافراشتن پرچم دین مبین اسلام و در عین حال پدری بزرگوار برای فرزندان آسمانی خود و همسری فداکار برای حضرت فاطمه زهرا (س) بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام هادی (ع) افزود: همه این ها آیتی برای ما هستند تا از اخلاق حسنه و شیوه متعالی زندگی امام علی (ع) درس بگیریم و آن ها را در زندگی عادی خود جاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد اميرالمؤمنين (ع) این بود که عيب ها، نقص ها، كمبودها، مشكلات و دردهاى زندگى را با عادل شدن معالجه كنيد، و الا تا ستم در جامعه هست، آثار و طبعات آن نیز خواهد بود. رهايى از آثار ستم در شرایطی صورت می گیرد كه همه تصميم بگيرند انسان های پاک، عادل و با انصافی شوند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار