خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان تأکید کرد

لزوم ترویج اخلاق با تربیت نسل تمدنی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی

بهار-مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: باید در بین جهادگران اخلاق اسلامی را تبیین کنیم و ترویج و توسعه اخلاق با تربیت نسل تمدنی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی انجام شود.
کد خبر: ۹۴۱۵۴۵۶
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی قره‌باغی در شورای سازندگی سپاه ناحیه شهرستان بهار با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: همه کارگزاران باید به مردم خدمت کنند که اگر غیر از این باشد مردم را به نظام بدبین می‌کنند.

وی افزود: با توجه به خواسته حضرت آقا در مورد اساس تشکیل بسیج سازندگی «استفاده از شور و نشاط جوانان انقلابی، برای زدودن غبار فقر از سیمای مناطق محروم کشور» باید در برنامه کاری ما باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به مجموعه‌هایی که با عنوان گروه جهادی فعالیت می‌کنند و فراز و فرود و نقاط ضعف و قوتی دارد، گفت: باید همه کمک کنیم تا نواقص آن رفع شود تا امید دهنده به مردم باشد.

وی گفت: امروز مردم به مجموعه سپاه، بسیج، سازندگی و دستگاه اجرایی امید دارند و باید به دستگاه‌های اجرایی کمک کنیم تا وظایف ذاتی را انجام دهند؛ قرار نیست بسیج سازندگی وظیفه دستگاه های اجرایی را انجام دهد، ما باید کمک کنیم که فرهنگ جهادی در بدنه اجرایی کشور جاری باشد.

قره‌باغی ادامه داد: باید با جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنیم چنانچه بالاترین دستاورد انقلاب عزت مردم است، و باید با علم و دانش این جهاد را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بخوانیم و عمل کنیم، چون سند بالادستی نظام است، افزود: فضای جهادی باید آکنده از اخلاق باشد و اگر خدمت همراه با برخورد اسلامی و انسانی نباشد، ارزش ندارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان ابراز داشت: باید در بین جهادگران اخلاق اسلامی را تبیین کنیم و ترویج توسعه اخلاق با تربیت نسل تمدنی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی انجام شود که خود می‌تواند جایگزین تمدن رو به افول غرب باشد چراکه دنیای غرب امروز به خاطر افول اخلاق چیزی برای گفتن ندارند.

*شناسایی خانواده‌های نیازمند به همت گروه‌های جهادی و خدمات‌رسانی به آنان

رئیس شواری سازندگی سپاه ناحیه شهرستان بهار نیز در ادامه با اشاره به اینکه امسال انتخابات شوارای جهادی شهرستان در سپاه ناحیه بهار برگزار و رئیس و اعضای شورای جهادی شهرستان و کارگروه‌ها مشخص شد، گفت: احکام نیز صادر و به اعضا تحویل داده شده است.

ستار الماسی افزود: دو جلسه با مسئول جهادی ناحیه و فرماندهی ناحیه بهار برگزار شده و فعالیت‌هایی به همت گروه‌های جهادی با پشتیبانی فرماندهی ناحیه بهار و اعضای سازندگی ناحیه و استان و خیرین انجام شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا که تقریباً اقتصاد جامعه را فلج کرده بود و خانواده‌هایی در درگیری با کرونا واقعا دچار مشکل شده بودند که با همت گروه‌های جهادی، خانواده‌ها شناسایی شد و با ساخت و ساز چندین خانه و تعمیر حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت هزینه درمان،تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی، بسته معیشتی و لوازم التحریر، تامین حق بیمه و تهیه و توزیع جهیزیه و سیسمونی خدمات رسانی به نیازمندان انجام شد.

رئیس شواری سازندگی سپاه ناحیه شهرستان بهار عنوان کرد: طی قراردادی که بین کمیته امداد، سپاه و مسئول سازندگی کشور در بحث ساخت مسکن امضا شد تاکنون ۶ مورد ساخت مسکن مسکونی برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد ساخته شده است و در حال رایزنی برای تحویل هستیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات