خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

وجود سه عنصر انقلابی در هر مسجد می‌تواند مسجد تراز انقلاب را به وجود آورد

تویسرکان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین(ع)همدان درخصوص هم‌افزایی و ارتباط بین سه محور ائمه جماعات،هیات امناء و فرماندهان پایگاه‌ها گفت: این سه عنصر انقلابی می‌تواند مسجد تراز انقلاب را به وجود آورد.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۰۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی در همایش هم افزایی بین ائمه جماعت، هیئت امناء مساجد و فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه المهدی (عج) ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما برخاسته از همت و اراده مردم با توکل به خدا و پشتیبانی حضرت بقیه الله اعظم(عج) و رهبری امام خمینی (ره) بود که ثمره آن ۴۴ سال است که بر مردم پوشیده نیست.

وی افزود: حرف‌ها، رفتارها و هجمه‌های دشمن علیه انقلاب امری بدیهی است چراکه تا چیزی برای کسی ضررآفرین نباشد نسبت به آن موضع نخواهند گرفت و این انقلاب، برای منافقین و استکبار جهانی باعث ضرر است، پس باید در مقابل این حرکت بزرگ جهادی مردم بایستند و دست به تخریب بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن بیان داشت: روزی را که خداوند جبهه حق را علیه باطل پیروز می‌کند یوم الله است بنابراین ایام الله‌هایی چون دفاع مقدس، ۹ دی، ۲۲ بهمن و ۱۳ آبان روزهایی هستند که پروردگار عالم، جبهه حق علیه باطل را پیروز کرد.

وی در خصوص همایش هم‌افزایی نیز اشاراتی به ارتباط بین سه محور ائمه جماعات، هیات امناء و فرماندهان پایگاه‌ها کرد و گفت: این سه عنصر انقلابی در هر مسجد می‌تواند مسجد تراز انقلاب را به وجود آورد و اگر در مسجد یکی از این عناصر حذف و یا کم کار و یا سلیقه‌ای عمل کند، به طور قطع آن مسجد از تراز مسجد انقلابی خارج و به رکود منتهی می‌شود بنابراین وظیفه همه این جمع همکاری و هم افزایی همه‌جانبه برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب و عالیه اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این جلسه به بیان لزوم هماهنگی و همکاری بین سه عنصر مجموعه مهم در مساجد پرداخت و تأکید کرد: پایگاه‌های بسیج نقطه هدف کار فرهنگی اجتماعی با رویکرد انقلابی و معنوی در مساجد و هیئت امنای مساجد به عنوان یک عنصر محرک در پیشبرد اهداف عالی نظام و ائمه جماعات به عنوان پدران معنوی راهبران اصلی حرکت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی با رویکرد اسلام محسوب می‌شود و تا زمانی که انسان سر فعالیت‌های خود را در راستای اهداف نظام انجام دهند موفق و پیروز خواهند بود.

حجت‌الاسلام سعید ترکاشوند به‌عنوان نماینده ائمه جماعات، محمد سلیمانی به عنوان نماینده فرماندهان پایگاه‌های تابعه حوزه المهدی (عج) و جلال جلیلوند به عنوان نماینده هیئت امناء مساجد به ارائه مطالب و مشکلات پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

وجود سه عنصر انقلابی در هر مسجد می‌تواند مسجد تراز انقلاب را به وجود آورد

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات