مسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسید

مسابقات فوتسال جام بسیج ادارات شهرستان گچساران ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۴۹
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ گرانمایه معاونت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت:به مناسبت گرامیداشت دهه فجر تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران مسابقات فوتسال جام بسیج ادارات را از ۹ تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ با همکاری اداره ورزش و جوانان و امور ورزش نفت و گاز شهرستان و هیات فوتبال شهرستان و حضور پرشور ورزشکاران و تماشاگران برگزار کرد.

وی افزود: این مسابقات با شرکت 12 تیم از ادارات مختلف گچساران در سالن پدخندق این شهر برگزار شد و در نهایت تیم شبکه بهداشت و درمان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

گرانمایه گفت: تیم ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز نایب قهرمان و تیم اداره آموزش و پرورش به عنوان تیم سوم معرفی شدند.
معاون تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز داشت: در پایان این مسابقات به تیم های برتر هدایای مادی و معنوی به رسم یادبود اهداء شد.

مسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسیدمسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسیدمسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسیدمسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسیدمسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسیدمسابقات فوتسال جام بسیج ادارات گچساران با معرفی تیم های برتر به پایان رسید

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار