خبرهای داغ:

مبلغ 11 میلیون ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در شهرستان سرخه به خانواده های نیازمند اهدا شد

در ادامه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مبلغ 11 میلیون ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه به خانواده های نیازمند اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه مبلغ 11 میلیون ریال به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.

در حاشیه این اقدام جهادی راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه زمانی که با دستور مقام معظم رهبری آغاز شد مجموعه سپاه و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حوزه‌های مختلف گام‌های موثری را برداشتند.

او افزود: دشمن درصد این است تا خدمات و اقدامات و چهره انقلاب اسلامی را در ذهن مردم و نسل امروز توسط جریان‌های سلطنت‌طلب مخدوش کند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: امام با لطف خداوند و بصیرت مردم؛ مردم خیر و بانیان پای کار هستند و در راه دستگیری از خانواده های نیازمند و آسیب دیده یاری گر ما بودند.

شهادت بیان داشت: در این دوره نیز همزمان با ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر و با هدف کاستن از آلام و رنج خانواده های نیازمند به همت گروه جهادی این پایگاه مقاومت مبلغ 4 میلیون ریال جهت تهیه البسه زمستانی به یک خانواده، مبلغ 4 میلیون ریال با هدف کمک های دارویی به دو خانواده نیازمند اهدا و مبلغ سه میلیون ریال جهت تسویه حساب دفتری یک خانواده پرداخت شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار