خبرهای داغ:

همزمان با ولادت حضرت علی (ع) ذبح گوسفند در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه انجام شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) یک راس گوسفند در محله اسلامی آل یاسین به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت ذبح و توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۶۸۸
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در آستانه ولادت مولی الموحدین پدر یتیمان و درماندگان و نیازمندان حضرت علی (ع) و روز پدر 50 بسته گوشت گوسفند ذبح شده بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین در سرخه به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) و حضرت معصومه (س) توزیع شد.

علی اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما از سرخه اظهار کرد: این رزمایش با فرمان رهبرمعظم انقلاب با هدف کمک به اقشار آسیب پذیردر پی شیوع  ویروس کرونا در دستورکار قرارگرفت. همه مردم شهرستان نیز در جهت اقدامات مومنانه یاریگر ما بودند.

او افزود: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بتوانیم بخشی از آلام و خسارات خانواده های نیازمند و آسیب پذیر در پدیده کرونا را برطرف کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در ادامه اضافه کرد: از آغاز شیوع کرونا کمک های مومنانه با یاری مردم و خیرین نیک اندیش در قالب طرح مختلف چون اهدای لباس، طبخ و توزیع غذای گرم، اهدای بخاری و فرش و موارد دیگر انجام گرفت.

مونسان بیان داشت: در این دوره همزمان با ولادت حضرت علی (ع) با کمک خیرین و به همت جهادگران پایگاه های مقاومت خواهران و برادران محله اسلامی آل یاسین (ع) اقدامات لازم جهت ذبح گوسفند انجام و بین خانواده نیازمند شناسایی شده در محله توزیع شد.

گفتنی است به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه حضرت معصومه در محله مبلغ 200هزار تومان وجه نقد به خانواده نیازمند اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها