در آستانه میلاد امام علی(ع)؛

بسیج کلنگ آبرسانی به ۳۲ هزار خانوار را به زمین زد

ساری-آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه بزرگ آبرسانی بسیج استان به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، صبح امروز در روستای دولت آباد شهرستان ساری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۵۷۱۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

بسیج کلنگ آبرسانی به ۱۲۸ روستا در مازندران را به زمین زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  این عملیات بزرگ خدمت رسانی و محرومیت زدایی به همت سازمان بسیج مستضعفین و با مشارکت و هم افزایی وزرات نیرو و آبفای کشور برنامه ریزی و کلنگ آغاز اجرای آن در آستانه ولادت با سعادت امام علی (علیه السلام) همزمان در سراسر کشور زمین زده شد.

بسیج کلنگ آبرسانی به ۱۲۸ روستا در مازندران را به زمین زد

سردار مسلمی در این آیین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (علیه السلام) از عملیات اجرایی  آبرسانی در ۱۰ شهرستان خبرداد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه  ۳۲هزار خانوار از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه رفع مشکلات آبرسانی  ۳۵۰روستای دیگر هم در دستور کار قرار دارد، افزود: با توجه به برنامه ریزی‌ها در تلاش هستیم تا ۹۵ درصد مردم از آب شرب سالم بهره مندد شوند.

سردار مسلمی در ادامه با بیان این مطلب که طرح آبرسانی با نظارت فنی آبفای استان و بهره گیری از گروه‌های جهادی بسیج سازندگی اجرایی می‌شود، اضافه کرد:در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن با بهترین کفیفت عملیات آبرسانی به اتمام برسد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود خاطرشنان کرد:ان شاء الله با همت بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج، مشکلات مردم در حوزه آب مرتفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار