رییس سازمان بسیج ورزشکاران با اعضای هیئت اندیشه ورز استان گلستان دیدار کرد.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران با سفر به استان گلستان در جلسه هیئت اندیشه ورز این استان شرکت کرد. 
کد خبر: ۹۴۱۵۷۴۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

رییس سازمان بسیج ورزشکاران با هیئت اندیشه ور استان گلستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، دکتر مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در ادامه ی سفرهای استانی خود به گلستان رفت و در این استان با هیئت اندیشه ورز بسیج ورزشکاران استان گلستان دیدار و گفت و گو  کرد.

در ابتدا میرعرب مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان گلستان و دبیر هیئت اندیشه ورز به تشریح سیاست‌های حاکم بر هیئت اندیشه ورز پرداخت. در ادامه اعضای هیئت به بیان دیدگاه های خود پرداختند که اهم آنها به شرح ذیل میباشد:

لزوم تشکیل شورای عالی ورزش استان . بازنگری در سرانه های ورزش استان که با وجود استعدادهای فراوان همچنان سرانه بسیار پایینی وجود دارد. نگاه مجدد به آمایش سرزمینی بر اساس اولویت بندی رشته ها در استان‌های صاحب سبک. آگاه سازی ورزشکاران نسبت به استفاده از داروهای ممنوعه به ویژه در ورزش قهرمانی. تهیه تقویم فرهنگی در ورزش استان. تسری پیوست فرهنگی تهیه شده در رشته کبدی به کلیه رشته ها و باشگاه های ورزش.

در ادامه مسئول سازمان بسیج ورزشکاران ضمن تبریک اعیاد رجب و ایام الله مبارک دهه فجر و ۲۲ بهمن  گفت  شما عزیزان نخبگان و صاحب نظران ورزش استان هستید. بر اساس منویات مقام معظم رهبری شما ۳ وظیفه اصلی دارید خط نگاری، راهبردنگاری و ایده پردازی. در این هیئت اندیشه ورز استان برخی از ارگانها عضو نیست مانند ورزش شهرداری، ورزش آموزش و پرورش، نماینده قهرمانان، اساتید تربیت بدنی و ...

در ادامه وی اقدام به تبیین وظیفه و فلسفه هیئت اندیشه ورز پرداخته و از اهمیت اندیشه ورزی در حل مشکلات و معضلات ورزش استان مطالبی را بیان کرد.

در پایان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران چند محور و اولویت را برای هیئت اندیشه ورز بیان نمود که مهمترین آنها  تهیه نظام مسائل ورزش استان ،تهیه نقشه راه اعتلای ورزش استان، تولیدمحتوای فرهنگی و تربیتی برای ورزشکاران و مربیان
،الگو سازی و الگو پروری با ترویج سیره شهدای ورزشکار ،تشکیل کارگروه های تخصصی با اولویت بانوان، رسانه، نخبگان، تولید محتوا و ...

دکتر میرجلیلی در پایان بیان کرد در عرصه فضای مجازی باید آموزش بدهیم وارتقای سواد رسانه‌ای هم برای مربیان و هم برای قهرمانان داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار