خبرهای داغ:
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

ارزشمندی خدمات مجاهدانه سپاه برای مردم/ امام مردم را به عنوان امانت به سپاه سپرده است

اسحاقی با بیان اینکه دشمنان هر فتنه ای بر علیه انقلاب انجام دهند؛ مردم سپاه را امانتی از امام و شهدا می دانند گفت: مردم امانت برای مجموعه سپاه و نظام اسلامی محسوب می شوند اما با وجود خدمات ارزشمند و حضور مجاهدانه سرداران و نیروهای سپاه مردم مجموعه سپاه را در دستان خودشان امانت می دانند.
کد خبر: ۹۴۱۵۸۲۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سلمان اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی امروز در آغاز طرح سراسری بسیج آب‌رسانی در خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت ۴۴ امین سال پیروزی انقلاب گفت: امام راحل صفت محیی الدین زمان را می‌گیرند امامی که احیا کننده دین اسلام است امامی که هم و غمش انقلاب، اسلام و مردم است و حفظ آن از اهداف بزرگ این امام راحل است.

 وی با بیان اينکه پیامبر عظیم الشان اسلام دو امانت بسیار ارزشمند را به مسلمانان می دهد یکی قرآن و دیگری اهل بیت عصمت و طهارت افزود: امام راحل هم دو امانت بسیار ارزشمند ولایت فقیه و انقلاب اسلامی به یادگار می گذارد و امام دغدغه و نگرانی اش مردم است.

اسحاقی با این عنوان که امام نگران مردم است ادامه داد: امام با تشکیل سپاه مردم را به عنوان امانت به این نهاد انقلابی می سپارد. امام آینده را می بیند و وقتی می‌گوید یاران من در گهواره هستند دغدغه و نگرانی اش مردم است که امام با تشکیل سپاه مردم را به امانت به سپاه می سپارد  که در کنار فرماندهی معظم کل قوا از مردم حفاظت شود.

وی با بیان اینکه سپاه یک مکتب است خاطرنشان کرد: سپاه یک لشکر، نیرو یا ارگان نیست سپاه یک مکتب است سپاه  نیرو تربیت می‌کند هرچند دولت ها عوض می شوند ولی سپاه ماموریت دارد که مردم و ولایت را حفظ کند و هر جا که می بینیم بی اعتمادی به دولت ها ایجاد شود سپاه بدون ایجاد حاشیه بخاطر آن هدف کلی وارد می شود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی سیل در خوزستان ایجاد می شود و هیچکدام از دولتمردان وقت آنجا نیستند سردار دلها که در سوریه در مقابل دشمنان ایستاده سریع برمی‌گردد و با ابومهندس وارد خوزستان می شود و آن فردی که از دولتمردان وقت ناامید شده با عکس امام به بدرقه سردار سلیمانی می رود و همه نقشه های دشمن را برای اینکه به نظام و انقلاب خدشه وارد کند برهم می زند.

وی با بیان اینکه سپاه  فکر آن امانت بزرگی است که از امام در دست دارد ادامه داد: دولت ها عوض می شوند با بحران های مالی مواجه می شوند اما با وجود سپاه به اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب  خدشه وارد نمی شود و اگر همین امروز به بدهی های دولت به بسیج سازندگی دقت کنید هزاران میلیارد تومان دولت‌ها به بسیج سازندگی و سپاه بدهکارند اما لحظه ای از خدمتگزاری سپاه کم نشده است.

اسحاقی با بیان اينکه  دشمن باید بداند اگر حضور جسمی سردار سلیمانی را گرفته ما در تمام عرصه ها سردار سلیمانی های زیادی داریم اظهار کرد: بخاطر همین است که امام راحل فرمودند " با دلی آرام، قلبی مطمئن، ضمیری امیدوار به فضل خداوند از خدمت شما خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم " چون ایشان به وجود رهبر فرزانه انقلاب اعتقاد دارد و می داند اگر دولت ها تغییر کنند نهادی مثل سپاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان هر فتنه ای بر علیه انقلاب انجام دهند؛ مردم سپاه را امانتی از امام و شهدا می دانند افزود: مردم امانت برای مجموعه سپاه و نظام اسلامی هستند اما با وجود خدمات ارزشمند و حضور مجاهدانه سرداران و نیروهای سپاه مردم مجموعه سپاه را در دستان خودشان امانت می دانند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاهی که ریشه اش در مزار شهدا است و همانطور که تا کنون هزاران فتنه دشمنان باعث نشده است که به اندازه سر سوزنی خدشه به اعتماد مردم وارد شود و مردم پای سپاه، نظام و ولایت هستند.

وی  با تشکر و قدر دانی از حضور سردار حزنی در استان گفت: شما به خوبی امانتداری کردید نام شهید سلیمانی را که با این اتفاقات بزرگ در بعد آب، اقتصاد و معیشت نقش بزرگ و ارزشمندی را دارد به خوبی ایفا کردید.

اسحاقی ادامه داد: امروز همانطور که نام سردار سلیمانی عزیز در دلهای این مردم به نیکی ثبت شده است در دورترین نقاط استان امروز بخاطر این رویداد تاریخی که  رقم می زنید این ذره ای از لطف و خدمات ارزشمند سپاه است و ما با تمام وجود در کنار بسیج سازندگی و سپاه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها