پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی درگذشت " سردار مهدوی نژاد"

فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی درگذشت سردار مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۲۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان سمنان در پی درگذشت سردار مهدوی نژادبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در پیامی عروج آسمانی فرمانده دلاور تيپ ۱۲ قائم(عج) در عملیات مرصاد و پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.در بخشی از این پیام آمده است:

عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان و  پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم ایشان،مردم شهید پروراستان سمنان و آحاد پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تسلیت عرض می‌کنم.

 عمر پربرکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار  والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار حميد دامغانی 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان 

 

خاطر نشان می شود سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم پس از تحمل سالها رنج ناشی از عوارض جانبازی شیمیایی دوران دفاع مقدس، ساعتی قبل به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.
سردار مهدوی نژاد پس از دفاع مقدس نیز در رده های مختلف مدیریت و فرماندهی سپاه پاسداران از جمله فرماندهی تيپ ۱۲قائم (عج) استان سمنان،فرماندهی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم، فرماندهی سپاه استان قم و همچنین جانشین بازرسی ستاد کل سپاه ایفای مسئولیت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها