دشمنان به دنبال ایجاد تصویری ناکارآمد از نظام اسلامی هستند

معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست زنده و برخط نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی (نسرا) گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تصویری نامطلوب و ناکارآمد از نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۱۵۹۳۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد رضایی اظهار کرد: عملیات روانی رسانه‌ای در کنار تحریم و فشار‌های حداکثری دو محور جنگ ترکیبی دشمن در شرایط کنونی است که در واقع دشمن تلاش می‌کند با کارگذاری جریان تحریف و تحریم به تقابل با ملت ایران و دستاورد‌های بزرگ آن در بیش از ۴۳ سال گذشته بپردازد.
وی تصریح کرد: دشمن در یک جنگ شناختی بر دستگاه‌های محاسباتی متمرکز است و تلاش می‌کند تا از طریق عملیات روانی علیه ایده‌ها، ساختارها، رفتارها، کارگزاران، راهبردها، سیاست‌ها و در کل هر آنچه رنگ و بویی از نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد از نظام اسلامی اعتبارزدایی کند.
معاون سیاسی سپاه استان بوشهر افزود: امروز دشمنان ملت ایران به دنبال ایجاد تصویری نامطلوب و ناکارآمد از نظام اسلامی هستند بر همین اساس، این جنگ شناختی در حوزه‌های مختلف در جریان است.
این مقام مسئول یادآور شد: یکی از مهمترین اقداماتی که در مقابل این جنگ شناختی لازم است انجام دهیم این است که با بیان دقیق دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بن بست شکنی‌هایی که انقلاب اسلامی در طی ۳۰ سال گذشته در مقابل تحریم‌های دشمنان از خود نشان داده است نسل جوان را با ظرفیت‌های بزرگ انقلاب اسلامی آشنا کنیم.
معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام اضافه کرد: در برابر برنامه‌های دشمن برای اعتبارزدایی از انقلاب اسلامی لازم است کارآمدی نظام اسلامی در عرصه‌های عملی و موفقیت آن در حل و رفع چالش‌های زندگی روزمره را به خوبی بیان نماییم و تصویری واقعی از آنچه که در این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف به آن دست پیدا کرده است را به خوبی اشاره نماییم.
معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام تأکید کرد: ارائه روایت و تحلیل واقعی و درست از وضعیت کشور و جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان در شرایط فعلی و بیان هجمه‌هایی که علیه انقلاب اسلامی در جریان است می‌تواند به خنثی کردن جریان تحریف در درون کشور منجر شود.
رضایی اضافه کرد: لذا همه ما امروز بایستی با روایتگری صحیح به تبیین دقیق روند حرکت بزرگ این ملت تاریخ ساز بپردازیم تا نسل جوان را که در واقع ظرفیت بالای کشور برای عبور از تحریم هاست را به خوبی با گذشته خود و دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی در این جنگ روانی که دشمن علیه انقلاب اسلامی شروع کرده است به خوبی آشنا نماییم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جهاد امروز شرکت هوشمندانه، مدبرانه، آگاهانه و غیرتمندانه در جهاد تبیین وروشنگری است در این میان بدون تعارف و لحظه‌ای درنگ بایستی از ماهیت انقلابی اسلامی و ارزش‌های الهی آن با قاطعیت دفاع کنیم و مجاهدانه آبروی خودرا هزینه این انقلاب و ارزش‌های معنوی آن کنیم ودر این راه بفرموده‌ی قران قطعا پیروزی با جبهه‌ی حزب الله خواهد بود.
معاون سیاسی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در این نشست در پاسخ به سئوالی گفت: تمدن نوین ایرانی اسلامی در حال شکل گیری است قطعا در این مسیر با دسیسه‌ها و مشکلاتی توسط دشمنان و منافقان مواجه خواهیم شد، اما آنچه مهم است با مقاومت و ایستادگی وعزمی راسخ در حال حرکتیم وان شاءالله هرچه زودتر این تمدن نوین ایرانی اسلامی آثار بیشتر خود را بر تحولات منطقه‌ای و جهانی بیش از گذشته خواهد گذاشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار