بازدید سازمان بسیج حقوق دانان از اولین نمایشگاه انجمن جهادی کشور

در این نمایشگاه فعالان تولیدی در پاویون‌های استانی مستقر بودند و پاویون‌های همدان، فارس، مازندران، قزوین، البرز، سیستان و بلوچستان و لرستان جزو فعال‌ترین استان‌ها بودند.
کد خبر: ۹۴۱۶۰۵۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

بازدید سازمان بسیج حقوق دانان از اولین نمایشگاه انجمن جهادی کشور

به گزارش روابط عمومي سازمان بسيج حقوق دانان؛ مسئول امور جهادی سازمان بسیج حقوق دانان جناب سرهنگ عظیم نوری به همراه مسئول روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان جناب سرهنگ  مجتبی مرادی  روز دوشنبه 25 بهمن از اولین نمایشگاه انجمن جهادی کشور که در مصلی تهران برگزار شده بود بازدید کردند

Image
1

در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید ازغرفه های های متعدی بازدید به عمل آمده وسوالاتی در خصوص زمینه فعالیت فعالان صنعتی و تولیدی و گستره فعالیتی (حوزه جغرافیایی) وضعیت تولید ، مشکلات و موانع تولید، تعداد افراد شاغل در واحد تولیدی و صنعتی، وضعیت ورود به بازارهای منطقه ای و بین المللی و نقش آفرینی واحد تولیدی در مسائل اجتماعی و امور خیرخواهانه و عام المنفعه  پرسیده شد.

Image
1

لازم به توضیح است که  اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با حضور ۱۲۵ شرکت که شاخصه‌های مدیریت جهادی دارند، در مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و محمدحسین سپهر رییس هیات مدیره انجمن مدیریت جهادی از روز یکشنبه ۲۴ تا سه شنبه۲۶ بهمن با بالاترین میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

Image
1

انجمن مدیریت جهادی کشور در سال ۱۳۹۵ به عنوان تشکلی ملی با اهداف کمک به پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در شاخص های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

در این نمایشگاه بیش از ۱۲۵ مجموعه فعال صنعتی از سراسر کشور در قالب هولدینگ یا شرکت در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی، مواد غذایی و... که شاخصه های مدیریت جهادی در این مجموعه ها رعایت و اهمیت  دارد حضور دارند، این امر در حقیقت با همراهی و تایید شرکت ها ازجانب وزارت کشور و کارگروه استانداری های سرتاسر کشور با حضور نمایندگان اداره صمت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و پارک های فناوری استان ها صورت گرفته شده است.

Image
1

قابل ذکر است نمایشگاه به دو بخش تقسیم شده گفت: بخش اول در قالب ارائه و معرفی جدیدترین تولیدات شرکت ها است،بخش بعدی نمایشگاه تشکیل میز خدمت از سازمان هایی که جهت خدمت رسانی به آحاد مردم فعالیت دارند مانند میز خدمت سازمان تامین اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا با رویکرد پشتیبانی از بخش تولید، پلیس فتا و معاونت اجتماعی ناجا است. ارائه خدمت به مردم توسط میز خدمت حوزه ریاست قوه قضائیه، دیوانعالی کل کشور، دادستانی کل کشور، دیوان عدالت اداری کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان تعزیرات حکومتی کشور، دادگستری استان تهران، دادسرای عمومی و انقلاب تهران، شورای حل اختلاف استان تهران، مرکز وکلا ٬ کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه از دیگر برنامه های جنبی در نمایشگاه است.همچنین مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه ثبت نام رایگان سامانه ثنا را برای بازدیدکنندگان انجام می داد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار