با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قم

مسئولین بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات قم معرفی شدند+تصاویر

آیین تکریم و معارفه مسئولین بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات استان قم با حضور سرهنگ کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۳۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام در مراسم تکریم و معارفه مسئولین بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات استان قم که ظهر امروز در ستاد سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ولادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره سردار مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه استان قم برای روح بلند این پاسدار سرافراز اسلام علو درجات را از خداوند منان مسئلت کرد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم در ادامه با اشاره به یکی از دغدغه‌های دیرین امامین انقلاب مبنی بر فراگیر شدن تفکر و روحیه بسیجی در سراسر کشور گفت: این مهم الزامات و شرایطی دارد و برای تحقق این هدف بایستی به شناخت کامل از منظور و مفهوم روحیه و تفکر بسیجی برسیم.

وی ادامه داد: در منظومه فکری امامین انقلاب اینگونه آمده است که هر کسی که دغدغه نظام اسلامی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی در این کشور را دارد و این دغدغه را در تلاش خود بروز می‌دهد بسیجی است.

کبیری پور افزود: برای تحقق این فراگیری با بهره‌مندی از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب سه راهکار و مسیر پیش روی ما وجود دارد که یکی از این مسیر‌ها سازمان و تشکیلات رسمی بسیج است که در قالب‌ها و عناوین مختلف مشهود است و شاخص‌ترین آن پایگاه‌ها حوزه‌ها، اقشار و رده‌های مختلف بسیج است که به صورت رسمی تشکیل شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم در ادامه تصریح کرد:راه دیگر فراگیر کردن بسیج و روحیه بسیجی این است که زمینه‌های همکاری و مشارکت مردم را با این تشکیلات رسمی فراهم و تقویت کنیم و این موضوع تاکنون کمرنگ بوده است چرا که عده‌ای علاقه دارند با بسیج همکاری کنند، ولی تمایل به عضویت در این سازمان را ندارد، همانطور که در دوران کرونا بسیاری از مردم در قالب گروه‌های جهادی پای کار آمدند.

وی ادامه داد:باید به سمتی برویم که همه افراد با هر سلیقه و هر گرایش سیاسی و تفکری به سمت مشارکت و همکاری با بسیج بیایند تا فرهنگ و تفکر بسیجی گسترش یابد همانطور که بحث محل محوری در قم گواه این موضوع است.

جانشین سپاه استان قم افزود:سومین راه گسترش تفکر بسیجی تولید ظرفیت‌های جدید و بستر‌های تخصصی و همچنین جذب افراد نخبه جهت استفاده در چارچوب‌ها و قالب‌های تخصصی است و باید زمینه تکثیر و رشد گروه‌های مختلف نیز فراهم شود تا موجب گسترش تفکر انقلابی و بسیجی گردد.

وی در پایان تاکید کرد: هر کس در هر کدام از این مسیر‌ها نقش آفرینی کند وظیفه و تکلیف خود را نسبت به انقلاب و گسترش تفکر بسیج ادا کرده است.

لازم ذکر است در مراسم فوق از زحمات سرهنگ داودآبادی مسئول سابق بسیج سازندگی تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار ایراندوست به عنوان مسئول جدید بسیج سازندگی سپاه قم معرفی گردید.

مسئولین بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات قم معرفی شدند+تصاویر
همچنین سرهنگ دوم پاسدار حیدری به عنوان مسئول جدید بسیج مساجد و محلات استان قم معرفی شد.

مسئولین بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات قم معرفی شدند+تصاویر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار