به مناسبت روز مددکار؛

آیین تجلیل از مددکاران نمونه کمیته امداد استان تهران برگزار شد

به مناسبت روز مددکار همزمان با سراسر کشور، آیین تجلیل از مددکاران نمونه کمیته امداد استان تهران تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۶۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز مددکار،مراسم تجلیل از مددکاران نمونه با حضور سیدمرتضی بختیاری،رئیس کمیته امداد به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز مددکار در جمع مددکاران نمونه کمیته امداد استان تهران و مراکز نیکوکاری و معاونان نمونه توانمندسازی این نهاد در استان تهران، گفت: مددکاری عبارت از مجموعه‌ای متشکل از تدابیر و فعالیت‌های حرفه‌ای است که با ارائه خدمات متناسب با افراد مختلف به بهبود زندگی فردی و اجتماعی آنان کمک می کند.

وی افزود: فضای مددکاری باید یک فضای حرفه ای و علمی باشد و خدمات باید به صورت هدفمند به جامعه هدف ارائه شود.

پرپنچی با اشاره به اینکه گروهی از جامعه هدف را سالمندان تشکیل می دهند، بیان کرد: سالمندی یک فرایند زیستی است و گذشت عمر را نمی توان متوقف نمود و  انتظار داریم دیدگاه مددکاران  این باشد که سالمندان هم می توانند توانمند باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از مراکز نیکوکاری به عنوان بازوی کمکی کمیته امداد نام برد و گفت: شناخت مددکاران مراکز نیکوکاری از خانواده های ساکن در مناطق فعالیت خود، نیاز سنجی و ارائه خدمت با توجه به ظرفیت های شناسایی شده مورد تقدیر است.

جهانبخش مرادی،معاون حمایت و سلامت خانواده نیز در این آیین، با تبریک ولادت امام علی (ع)،گفت: تکریم ارباب رجوع مورد تأکید فراوان است.

وی به برنامه های مهم حوزه مددکاری در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: برنامه عملیاتی درخواست اینترنتی مددجویان، اجرای برنامه عملیلتی سامانه امداد هوشمند در سه اداره پایلوت رودهن ،مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران و شهریار ، پالایش و ویرایش داده ها در سامانه هوشمند در ۴۹ روز، اجرای برنامه پالایش داده ها و اطلاعات مددجویی در سیستم جامع ، واگذاری پرونده های سالمندان به مراکز نیکوکاری و ...  از جمله اقدامات این نهاد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار