خبرهای داغ:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

همدان-شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ملایر با صدور بیانیه‌ای خواستار تسریع در انتصابات شد و اشاره کرد: عدم انتخاب مدیران میانی و پایینی پس از گذشت حدود ۶ماه موجب زمین ماندن سیاست‌های اجرایی دولت شده است.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۸۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با صدور بیانیه‌ای خواستار تسریع در انتصابات شد.

«هيچ كس بر ۱۰ نفر به بالا فرمان نمى‌دهد [يا امير و فرمانروا نمى‌گردد] مگر آنكه در روز قيامت در حالى آورده مى‌شود كه دستانش به گردنش با غل و زنجير بسته شده پس اگر نيكوكار بود آزاد مى‌گردد و اگر بدكار بود زنجيرى بر زنجيرهايش افزوده مى‌شود.» رسول گرامی اسلام(صلوات الله علیه)

استاندار محترم همدان

جناب آقای قاسمی فرزاد

با سلام و آرزوی توفیق در راه خدمت هرچه بیشتر به همه مردم، علی الخصوص محرومان و مستضفان که صاحبان اصلی انقلاب‌اند.

به استحضار می‌رساند شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر با توجه به گذشت قریب ۶ ماه از دولت جدید و  اشکالات موجود در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی، موارد مهم و راهبردی را خدمت جنابعالی عرض می‌دارد امید است مورد استفاده قرار گیرد:

۱_ جناب آقای استاندار از شما می‌خواهیم بیانیه گام دوم را که رهبر معظم انقلاب صادر نمودند از عمق جان بخوانید و برای تسریع بخشیدن به تشکیل دولت اسلامی و نهایتا تشکیل تمدن اسلامی در حد و توان خود تلاش کنید تا مردم انقلابی‌ای که در این اوضاع نابسامان به هزاران امید پای صندوق رأی آمدند و به روی کار آمدن دولت مردمی و مقتدر رأی دادند، نا امید و پشیمان نشوند ان شاء الله. همچنین توصیه می‌شود شما و معاونین محترم حکم حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر در تنفیذ حکومت مصر را مجدداً چندین بار بخوانید که این امر برای سعادت مدیران ایران عزیز لازم است.

۲_ تسریع در انتصابات لازم و ضروری است، عدم انتخاب مدیران میانی و پایینی پس از گذشت حدود ۶ ماه از دولت جدید موجب زمین ماندن سیاست‌های اجرایی دولت شده است اگر بنا بر جابجایی است از آن جا که  مسئولیت استانداری را حتماً با برنامه‌ریزی‌های دقیق قبلی پذیرفته‌اید حتی یک روز هم نباید تأخیر انداخت چرا که این تأخیر در شرایط کنونی آفات متعددی در پی دارد و اگر بنا بر عدم جابجایی است به‌صورت صریح اعلام نمایید، البته حتماً می‌دانید که اختلاف ما با بانیان وضع موجود صرفاً یک رقابت انتخاباتی نبود و اجرایی شدن شعار تحول و تحقق عدالت که بار‌ها از زبان رئیس محترم جمهور شنیده‌ایم ملزوم عمل و اقتدار مسئولان استانی می‌باشد.

۳_ متاسفانه فرمانداری ملایر پس از گذشت چندین ماه هنوز هم با سرپرست اداره می‌شود! طی این مدت که اسامی مختلفی مطرح شده است جدای از اینکه این اسامی چه حواشی را موجب شده و موافقان و مخالفان چه کردند، این سوال مطرح می‌شود مگر انتخاب استاندار برعهده وزیر و انتخاب فرماندار برعهده استاندار و... نیست؟ حضور این همه عوامل و دلسوز انقلاب اگر درحد مشاوره و دلسوزی است که هیچ وگرنه چه توجیهی دارد کسانی که وظیفه دیگری دارند هم و غم خود را این مسئله قرار دهند و از هیچ کوششی هم جهت رسیدن به هدف خود خودداری نکنند. از شما برادرانه می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر در انتصاب فرماندار انقلابی، جهادی، آشنا به امور، توانمند، متعهد، متخصص و بومی (آشنا به ظرفیت‌ها و مسائل) اقدام نمایید.

جناب آقای استاندار از شما انتظار داریم در انتصاب‌های خود به صورت کاملاً مستقل عمل کرده و همانطور که آقای رئیس جمهور تاکید کردند از نیروهای کارآمد و انقلابی برای پیشبرد اهداف استفاده نمایید به گونه‌ای که مردم احساس کنند وضع نسبت به قبل تغییر کرده و گام‌های جدی در مسیر پیشرفت استان برداشته شده است؛ چراکه طبق حدیث فوق برای تک تک اوامر و اعمال خود می‌بایست پاسخگو باشیم.

ما آمادگی خود را جهت کمک به شما در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اعلام داشته و از خداوند منان توفیق دولت محترم در خدمتگزاری به انقلاب و مردم را خواهانیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات