خبرهای داغ:
سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
همدان-سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به نصب پرده تخلف برای قصابی متخلف در همدان گفت: تکرار تخلف موجب نصب پرده بر سردرب واحد‌های متخلف و تصاعدی شدن جریمه است.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۹۳
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حسب گزارش ارسالی مشخص شد یک واحد قصابی اقدام به فروش ۴.۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی تاریخ مصرف گذشته کرده است.

وی افزود: پس از معدوم‌سازی در محل، شعبه اول هیات بدوی این اداره کل نامبرده را به دلیل داشتن مرتبه چهارم سابقه تخلف علاوه بر جریمه نقدی هشت برابری ۴۱ میلیون ریالی درحق دولت به نصب پارچه تخلف بر سردرب این واحد به مدت یک ماه نیز محکوم و پس از قطعیت توسط اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان اجرا شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه تکرار تخلف موجب نصب پرده بر سردرب واحد‌های متخلف و تصاعدی شدن جریمه است، ابراز داشت: واحد‌های صنفی که دارای چندین سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی باشند علاوه بر جزای نقدی برای آن‌ها نصب پرده و با تکرار تخلف پروانه واحد لغو خواهد شد.

وی عنوان کرد: با استناد به قانون نظام صنفی سابقه تخلف واحد‌های صنفی در مرتبه سوم ۶ برابر جریمه و ۱۴ روز نصب پرده، در مرتبه چهارم هشت برابر جریمه و ۳۰ روز نصب پرده، مرتبه پنجم و بیشتر ۱۰ برابر جریمه ۶۰ روز نصب پرده، ۶ ماه تعطیلی واحد و ۶ ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاتر لغو پروانه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات