برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس نمونه بسیج زنجان+تصاویر

زنجان _ مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان و راهیان کوثر استان زنجان، گفت :مدرسه انقلاب با ماموریت اصلی "روایت" و تکیه بر عنصر "مهارت" و تولید محتوا در مجتمع مدارس نمونه بسیج استان زنجان در قالب نمایشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۲۹۶
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

مسعود رمرودی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت :مدرسه انقلاب با ماموریت اصلی "روایت"  و تکیه بر عنصر "مهارت"  و تولید محتوا   در مجتمع مدارس نمونه بسیج استان زنجان در قالب نمایشگاه برگزار شد. 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد:نمایشگاه از 22 بهمن  تا پایان بهمن ماه سال جاری برای روایت گری و بازدید  اولیاء و دانش آموزان بصورت حضوری و و مجازی در مقطع اول و دوم متوسطه در حال اجراست.

 

 

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه  به همت دانش آموزان برپا شده است، عنوان کرد :روایت تلاش و پشتکار دانش آموزانی است که با شور و شوق، پای کار آمدند تا دیروز ، امروز، فردا را روایت کنند.

 

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه هر ساله قبل از شروع دهه مبارک فجر، دانش‌آموزان انجمن اسلامی مهیای برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب می‌شوند، تاکید کرد :با خلاقیت در چهارچوبی که پیش‌بینی شده است  برای برپایی نمایشگاه آماده می شوند،البته با توجه به شرایط موجود در کشور به جهت شیوع بیماری کووید ۱۹ و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد مدیریت بیماری کرونا و همچنین تعطیلی اکثر مدارس، امسال برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب با محدودیت هایی اجرایی روبرو شد.

 

 

رمرودی با بیان اینکه  نهمین دوره جشنواره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب در مدارس نمونه بسیج استان زنجان برپا شده است، بیان داشت : مأموریت اصلی «روایت» و تکیه بر عنصر مهارت، تولید محتوا و نشر حداکثری در حال می باشد.

 

 

مدیر موسسه علمی آموزشی فرهنگی رزمندگان و راهیان کوثر استان زنجان با اشاره به اینکه دانش آموزان مدرسه نمونه بسیج استان زنجان میزبان این نمایشگاه هستند، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران استان نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

 

 

ارسال نظرات