پانزدهمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 11 خانه ورزش روستایی سیستان و بلوچستان کلید خورد

پانزدهمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 11 خانه ورزش روستایی سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان کلید خورد
کد خبر: ۹۴۱۶۳۶۳
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴

 به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، پانزدهمین کاروان امید و نشاط با تجهیز 11 خانه ورزش روستایی استان سیستان و بلوچستان با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و همچنین هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان به مقصد روستاهای باهدف سطح استان، با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و هیات همراه، دبیر و اعضای هیات بومی محلی استان، و جمعی از دهیاران ارسال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت خانه های ورزش روستایی در توسعه ورزش استان گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان بهمراه فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تجهیز خانه های ورزش روستایی در سطح روستاهای کشور بوده است.

 ادهم کرد همچنین افزود: بیش از 51 درصد از جمعیت استان را روستائیان تشکیل می دهند. ولی فضاهای ورزشی کمتری در اختیار دارند از اینرو اداره کل ورزش و جوانان بیشترین نگاه را به این مناطق دارد.

وی تصریح کرد: پانزدهمین کاروان امید و نشاط با هدف تجهیز 11 خانه ورزش روستایی استان سیستان و بلوچستان جهت گسترش فضای ورزشی در روستاها به این مناطق و پرکردن طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در سطح روستا و کاهش آسیب های اجتماعی صورت گرفته است.

 وی با اشاره به وضعیت ویژه استان سیستان و بلوچستان به دلیل خشکسالی و مرزی بودن جایگاه خانه های ورزش روستایی را با اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: برای تجهیز 11 خانه ورزش روستایی اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان تخصیص یافته است که شامل امکاناتی از قبیل دارت، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی و صفحه شطرنج و میله های فوتبال و والیبال می باشد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص آمار خانه های ورزشی روستایی نیز بیان داشت: با ارسال این کاروان 11 خانه ورزش روستایی دیگر به زیرساخت ها اضافه می شود که در مجموع بیش از 394 خانه ورزش روستایی هم اکنون در سطح استان دایر می‌باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار