اجرای طرح جهش تولید به همت بسیج مهندسین سپاه خوی

مسول بسیج مهندسین سپاه شهرستان خوی گفت: طرح جهش تولید بسیج مهندسین سپاه شهرستان خوی از سال ۹۷ با عنوان طرح همگام باکشاورز آغاز شده بود و امسال با عنوان طرح جهش تولید گندم و گوشت قرمز با جدیت فعالیت می کند.
کد خبر: ۹۴۱۶۳۷۷
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوی، سرهنگ دوم پاسدار حسین اسماعیلو گفت: طرح جهش تولید بسیج مهندسین سپاه شهرستان خوی از سال ۹۷ با عنوان طرح همگام باکشاورز آغاز شده بود و امسال با عنوان طرح جهش تولید گندم و گوشت قرمز با جدیت فعالیت می کند.

وی افزود: در این طرح ۵۸۴۰ هکتار از اراضی گندم آبی و ۲۳۲۶ هکتار از اراضی دیم شهرستان خوی تحت پوشش قرار گرفته که بیش از ۱۰۰ روستای شهرستان را شامل می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح تقریبا ۲۴ نفر از مهندسین کشاورزی و علوم دامی فعالیت می کنند که مهندسین کشاورزی علوم دامی و دامپزشکان با حضور در روستاها ی هدف طرح به مشاوره و ویزیت رایگان دام  محصولات کشاورزی به صورت مسجد محور و مزرعه محور می پردازند.

این طرح با همکاری جهادکشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان خوی صورت می گیرد و به حول قوه الهی در صورت ایجاد شرایط ممکن در سال ۱۴۰۱ تقریبا ۶۰۰ هکتار از اراضی آفتابگردان شهرستان را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار