یادواره شهدای ۳۶۰۰۰شهید دانش آموز در بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزار شد

نیکشهر/ یادواره شهدای ۳۶۰۰۰شهید دانش آموز با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر و حوزه دانش آموزی شهید عبدالغنی ملازهی بنت با حضور جمعی از مسئولین، بسیجیان و مردم شهید پرور شهرستان در بخش بنت نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۶۴۱۴
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، یادواره شهدای ۳۶۰۰۰شهید دانش آموز با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر و حوزه دانش آموزی شهید عبدالغنی ملازهی بنت با حضور جمعی از مسئولین، فرهنگیان، دانش آموزان، پاسداران، بسیجیان و جمعی از مردم شهید پرور شهرستان در بخش بنت نیکشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبرصفوی در این مراسم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا بیان داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا و انتقال آثار و ویژگی های آنها به نسل جوان و نوجوان امروز از مهمترین وظایف مسئولین، مدیران، مربیان و معلمان است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در ادامه به برخی وصیت نامه ها و ویژگیهای شهدای دانش آموز اشاره و به دانش آموزان تاکید کرد: بهترین راه برای زنده نگهداشتن آرمان شهدا این است که تلاش کنیم در هر شغل و مقام و مسئولیتی که هستیم فردی مفید برای مردم و جامعه باشیم.

همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در ادامه افزود: تلاش ما این است که با کمک مسئولان وفرهنگیان در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ، نقش ارزنده شهدای دانش آموز در مسائل تعلیم و تربیت را به عنوان الگو‌های زندگی و یکی از راهبرد‌های اصلی تربیتی، به نسل امروز معرفی کنیم.

حجت الاسلام نعیم اربابی گفت: وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت است که بتواند ارزش‌های والای انسانی که در شهدای بزرگوار متبلور است، به نسل جدید معرفی کند و امیداست که با برگزاری این یادواره ها این مهم اتفاق بیافتد.

گفتنی است، اجرای سرود، شعر و دکلمه از دیگر برنامه های یادواره شهدا بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار