ادای احترام و تجدیدمیثاق با شهدا؛

تجدید پیمان استاندار بام ایران با شهدا

استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای شهرکرد گفت: حضور درکنار قبور مطهر شهدا فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا است.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۰۱
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛صبح امروز غلامعلی حیدری، با حضور در گلستان همیشه جاوید شهدان شهرکرد به همرزمان شهیدش ادای احترام و آرمانهای والای امام راحل و شهیدان گلگون کفن تجدید میثاق کرد.

یادگار سالهای دفاع مقدس،گفت: حضور در گلزار شهدا فرصتی ارزشمند برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهیدان است تا هدفمندتر در مسیر آنان گام برداریم و خادم صدیق و خوبی برای مردم باشیم.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: مهمترین وظیفه و تعهد ما این است که پاسدار خون شهیدان و تداوم‌ بخش راه آنها باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نحو مطلوبی برای اقشار مختلف مردم بویژه نسل چوان تبیین کرد و در راستای جهاد تبیین اقدامات موثری انجام گیرد.

حیدری،با ادای احترام به شهیدان و حضور در کنار قبور مطهر سرداران شهیدحاج کمال فاضل، ابوالفتح نظری، ایرج آقابزرگی و شهیدان استکی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، گمنام، مدافعان حرم ، امنیت و سلامت را گرامی داشت.

ارسال نظرات