در پی درگذشت خبرنگار بسیجی سرکار خانم ملک ناز نجفی، خبرنگار توانمند و متعهد زنجانی و اهدای اعضای بدن وی به سه بیمار نیازمند، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور طی پیامی علاوه بر تکریم یاد و خاطره این خبرنگار انقلابی از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده وی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۶۷
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی درگذشت خبرنگار بسیجی سرکار خانم ملک ناز نجفی، خبرنگار توانمند و متعهد زنجانی و اهدای اعضای بدن وی به سه بیمار نیازمند، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور طی پیامی علاوه بر تکریم یاد و خاطره این خبرنگار انقلابی از اقدام انسانی و خداپسندانه خانواده وی تقدیر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:
مَنْ أَحْیاها فَکأَنَّما اَحیا النَّاسَ جمیعاً
خانواده محترم مرحومه ملک‌ناز نجفی
خبر درگذشت تأسف بار همکار بسیجی‌مان دل تمام اصحاب رسانه کشور را به درد آورد. این خواهر عزیز و گرانقدر که امروز از نعمت حضور او در جمع فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب محروم شده‌ایم در طول قریب به دو دهه خدمت صادقانه خود در عرصه رسانه، همواره پاسدار حریم رسانه و قلم بود و به گواه همکارانش از هر فرصتی برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بهره می‌جست، در واقع وی را می‌توان یکی از خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی نام نهاد که در عین گمنامی، عاشقانه در خدمت انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران بود.
امروز هر چند روح بلند این همکار مجاهد عرصه رسانه و خبر ما به ملکوت اعلی پیوسته است اما خیر اندیشی وی و شما در اهدای اعضای وی موجب شد که برگ زرین افتخاری دیگر در کارنامه این خبرنگار فقید و جامعه رسانه کشور ثبت گردد و به واسطه آن حیاتی دوباره به تعدادی از هموطنانمان اهداء شود.
اقدام شما برای اهدای اعضای مرحومه ملک‌ناز نجفی، جانی دوباره به بیماران دردمند بخشیده و امید زندگی و زنده ماندن را به دریافت کنندگان و خانواده آنها هدیه داده است که این مسئله خود نشان از روح بزرگ و نوع دوستی شما دارد.
تسلیم شما در برابر تقدیر الهی و رضایت به عمل انسانی اهدای اعضای آن مرحومه، که «نخستین بانوی خبرنگار اهدا کننده عضو کشور» می‌باشد، علاوه بر اجر معنوی و رضایت خداوند متعال، سبب تداوم حیات ایشان در وجود افراد دیگر خواهد بود.
ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و ایثارگرانه، از خداوند متعال برای روح آن مرحومه طلب آرامش و آمرزش و برای شما خانواده بزرگوار صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
عباس محمدیان
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور

لازم به ذکر است که ملک‌ناز نجفی، خبرنگار پایگاه خبری موج رسای زنجان، ۲۸ بهمن‌ جاری پس از ۲ هفته قرار داشتن در حالت کما، دچار مرگ مغزی و برای اهدای اعضا به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد. وی بعد از انجام زایمان و به دلیل پاره شدن رگ‌های مغزی و نیز لخته شدن خون بعد از عمل، دچار عارضه مغزی شد. این خبرنگار فعال زنجانی پس از ۱۵ روز جدال با مرگ شامگاه پنجشنبه آسمانی شد و به دیار باقی شتافت.
ملک‌ناز نجفی که دارای کارت اهدای عضو بود سرانجام بعد از موافقت خانواده، برای اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد. قلب، کلیه‌ها، ریه و کبد این فعال رسانه‌ای به بیماران نیازمند اهدا شده است.

ارسال نظرات