خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در استان سمنان:

خصوصيات اخلاقي شهدا را سرمشق قرار دهيم/شهيد مهدوي نژاد يک الگوي موفق در کادر سازي بود

حجت الاسلام مطيعي در مراسم گرامیداشت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد گفت:ما باید از خصوصیات شهید مهدوی نژاد درس بگیریم و خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۴۱۶۵۸۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در مراسم بزرگداشت سردار شهید مهدی مهدوی نژاد در جمع مدیران و مسئولین استانی و پایوران سپاه استان سمنان در حسينيه شهداي گمنام سپاه استان سمنان گشاده رویی و اخلاق پسندیده شهید مهدوی نژاد از بارزترین خصوصیات این شهید گرانقدر دانست و افزود: آثار و برکات زیادی در دوران زندگی سردار شهید مهدی مهدوی نژاد وجود داشت که باید خصوصیات اخلاقی شهدا را سرمشق خود قرار دهیم.

نماينده ولي فقيه در استان سمنان گفت: این گونه نیست که رسيدن به مقام شهدا دست نیافتنی باشند بلکه راه این شهدا رفتنی و دست یافتنی است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های برجسته سردار مجاهد رزمنده حاج مهدی مهدوی نژاد استقامت این شهید بود و در روایات داریم که اگر شیعیان ما استقامت داشته باشند ملائکه با آنها مصافحه می کنند و از آسمان و زمین به آنها برکت و روزی می رسد.

حجت الاسلام مطيعي به سبک فرماندهی و مدیریت سردار مهدوی نژاد اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مهدوی نژاد در کادرسازی موفق بود و نیروهایی که در ابتداي دفاع مقدس به کار گرفتند بعدها هر کدام از فرماندهان موفق شدند و این شاخصه فرماندهی و مدیریت جهادی حاج مهدی مهدوی نژاد بود.

سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در ابتدای این مراسم با اشاره به تشییع باشکوه شهید حاج مهدی مهدوی نژاد در استان های سمنان قم گفت: این گونه تجلیل از سردار شهید مهدوی نژاد نشانه معنویت و اخلاص اين شهید بود.

وی با اشاره به ویژگی های برجسته این شهید والامقام افزود: از بارز ترین شاخص های شهید حاج مهدی مهدوی نژاد آرامش حاصل از ایمان عمیق بود که در وجود او این شهید گرانقدر متجلی بود.

گفتنی است در این مراسم که با حضور حجت الاسلام مطيعي، سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد از خانواده معظم سردار شهید مهدی مهدوی نژاد تجلیل به عمل آمد.

خاطر نشان مي شود سردار مهدوی نژاد بیش از ۱۰۰ ماه مسئوليت فرماندهی در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و فرماندهی در تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، تیپ الغدیر استان یزد، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم و مسئولیت جانشینی معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کارنامه خدمات خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت که در سالروز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) بر اثر عوارض شیمیایی حاصل از دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار