خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا:

کسب سه عنوان برتر توسط سپاه نینوا در سی و سومین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح

صادقی گفت: سپاه نینوا در سی و سومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشور سه عنوان برتر را کسب نمود
کد خبر: ۹۴۱۶۵۹۸
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

کسب سه عنوان برتر توسط سپاه نینوا در سی و سومین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح

سرگرد پاسدار احسان صادقی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا در مصاحبه با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: سپاه نینوا گلستان در سی و سومین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح کشور سه عنوان برتر را کسب نمود.

وی افزود: در سی و سومین دوره مسابقات قرآن نیروهای مسلح که به میزبانی وزارت دفاع برگزار شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کسب ۲۰۳۰ امتیاز به مقام اول مسابقات دست یافت.

صادقی اظهار داشت: فرماندهی کل انتظامی با ۱۱۹۰ امتیاز رتبه دوم، ارتش جمهوری اسلامی ایران با ۹۶۰ امتیاز رتبه سوم و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ۶۱۰ امتیاز رتبه چهارم را کسب کردند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گفت: در این دوره از مسابقات، خواهر پاسدار فاطمه مسعودی رتبه اول در حفظ ۱۵ جزء، برادر پاسدار محمد حیدری مفرد رتبه اول در حفظ ۱۰ جزء و فرزند پاسدار آقای علی مهربان از استان گلستان رتبه اول در حفظ ۱۰ جزء را کسب کرده و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

وی در پایان اذعان داشت: این مسابقات در رشته های حفظ ۳ تا ۳۰ جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل، اذان ویژه برادران، درک مفاهیم قرآن در دو سطح برگزار شد که سپاه نینوا گلستان توانست نقش بسزایی در کسب عناوین برتر این مسابقات در رشته های مختلف داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار