خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

فرماندهان رده‌های سپاه نسبت به تحقق سند راهبردی بسیج همتی مضاعف داشته باشند

تویسرکان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: فرماندهان در همه رده‌های سپاه باید نسبت به اقدام در خصوص ماموریت‌های سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج همتی مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۴۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در آیین معارفه جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا با اشاره به سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج اظهار کرد: رده‌های بسیج در همه عرصه‌های کشور ورود پیدا کرده‌اند و به خوبی عملکرد خود را نشان داده است.

وی افزود: فرماندهان در همه رده‌های سپاه از استان، ناحیه، حوزه و پایگاه باید نسبت به اقدام در خصوص ماموریت‌های این سند، همتی مضاعف داشته باشند چراکه این سند راهبردی بسیج از منویات مهم رهبری معظم انقلاب از سپاه و بسیج بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: مرتضی اردلان فردی لایق و دارای سابقه فعالیتی خوبی است؛ برابر رصدهای صورت گرفته از فعالیت‌های ایشان در چندین مسئولیت ناحیه‌ای و استانی به حمدالله فردی مسبوق به سابقه و مورد اعتماد است.

وی ادامه داد: هدف ما از این انتصاب افزایش قدرت درونی سپاه ناحیه و ایجاد ظرفیت جدیدی در مسئولیت جانشین سپاه ناحیه بوده است.

سردار مجیدی تصریح کرد: طی مدت مسئولیت سرهنگ کریمی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه با توجه به بازخوردهایی که از فعالیت ایشان در سطح شهرستان گرفته شده روند رو به رشدی در سپاه ناحیه قابل مشاهده است که امیدواریم با حضور برادر مرتضی اردلان به عنوان جانشین ناحیه نیز این روند مضاعف شود.

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه توسرکان نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان تویسرکان در دو عرصه درون سازمانی و برون سازمانی، از همه همکاران و فرماندهان در رده‌های مختلف خواست نسبت به انجام امور محوله اهتمام ویژه داشته و کمال همکاری را با جانشین  ناحیه داشته باشند.

در پایان این مراسم مرتضی اردلان به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان معرفی شد.

فرماندهان رده‌های سپاه نسبت به تحقق سند راهبردی بسیج همتی مضاعف داشته باشند

انتهای پیام/

ارسال نظرات