خبرهای داغ:
مسئول خواهران گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) خبر داد:

تسریع روند نمونه گیری بیماری کرونا با فعالیت جهادگران بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

امیراحمدی گفت: با اوج گیری مجدد ویروس کرونا مرکز نمونه گیری ویروس کرونا به همت گروه جهادی فاطمه الزهرا(س) بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در درمانگاه شهدا شروع به فعالیت کرد.
کد خبر: ۹۴۱۶۶۵۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

فاطمه امیراحمدی مسئول خواهران گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: با اوج گیری مجدد بیماری کرونا، گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با همکاری بسیج جامعه پزشکی استان اقدام به راه اندازی مرکز نمونه گیری ویروس کرونا کرد.

وی بیان کرد: به منظور تسریع روند نمونه گیری ویروس کرونا و کاهش ازدحام مراجعین این مرکز در درمانگاه شهدا واقع در خیابان ارتش شهرستان بیرجند شروع به فعالیت کرد.

امیراحمدی افزود: هدف از فعالیت پزشکی و درمانی گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این مرکز افزایش رفاه حال مردم و سرعت بخشیدن به بیماریابی و مقابله با ویروس کرونا است‌.

وی بیان کرد: این مرکز از ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند سال جاری در دو شیفت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ آماده خدمت به مردم است.

مسئول خواهران گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) بسیج دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: در این مرکز ۱۵ دانشجوی جهادگر در رشته‌های پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت عمومی روزانه به ۶۰ تا ۱۰۰ نفر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها