جهاد تبیین به معنای خنثی سازی توطئه های دشمنان است

ازاهدان/ ادهم کرد گفت: باید مسئولان و مدیران به سمت شفاف سازی و بیان واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب گام بردارند تا دشمن در جنگ فرهنگی خود موفق نشود.
کد خبر: ۹۴۱۶۷۰۹
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
جهاد تبیین به معنای خنثی سازی توطئه های دشمنان است

مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار بسیج در راستای جهاد تبیین گفت: جهاد به معنای مقابله با دشمن است و جهاد تبیین هم به معنای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب به آنهاست چرا که دشمن امروز در صدد این برآمده است که دستاوردهای انقلاب را به صورت معکوس به جوانان و نسل جوان ما القا کند.

وی با اشاره به اهمیت این جهاد که از سوی رهبر انقلاب بیان شده اظهار کرد: باید مسئولان و مدیران به سمت شفاف سازی و بیان واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب گام بردارند تا دشمن در جنگ فرهنگی خود موفق نشود.

ادهم کرد زابلی افزود: ما و مردم باید شکر گذار نظام باشیم اخیرا اتفاقات خوبی در حوزه ورزش و جوانان رخ داده و زیر ساخت های بسیاری در حوزه ورزش وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: ادوار گذشته اعتبارات ما به ۱۰ میلیارد نمی رسید اما امروز به وجود برکت انقلاب اسلامی و دولت انقلابی ما بیش از ۶۰ میلیارد اعتبارات مصوب جهت تکمیل پروژه ها در این حوزه داریم.

کردزابلی تصریح کرد: ۱۲۶ پروژه با گذشت بیش از ۱۰ سال فقط ۵۰ درصد آن بهره برداری شده است با توجه به کمبود اعتبارات و رایزنی‌های صورت گرفته مجموعه های ورزشی خوبی از جمله سالن های ورزشی، استخرهای شنا، در روستاها احداث شده و در حال احداث است.

وی بیان کرد: در ۳ سال گذشته بیش از ۱۸۰ زمین چمن مصنوعی با مشارکت مردم بهره برداری شده که تا سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۰ زمین دیگر به بهره برداری می‌رسد و اکنون ۳۰ زمین چمن مصنوعی در سال جاری بهره برداری می شود.

این مقام مسئول گفت: سقف زمین های چمن مصنوعی را باید به سمت هر روستا یک زمین چمن مصنوعی برد؛ در روستاها ۳۷۵ خانه ورزش روستایی تجهیز و با همکاری بنیاد علوی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، قرارداد با منطقه آزاد چابهار در راستای تکمیل پروژه ها و زمین چمن مصنوعی که سال گذشته ۱۷ زمین با همت مردم و ورزش و جوانان احداث و زیرساخت های آن فراهم شده است.

وی افزود: در روستاها با توجه به اینکه سرانه ورزشی کم است اما جمعیت بالا می باشد اقداماتی صورت گرفته که حاصل نتایج نظام جمهوری اسلامی بوده است.

کرد زابلی اظهار کرد: در حوزه ورزش ۵۱ مدال در حوزه استعدادهای برتر را کسب کرده ایم، برای اولین بار سهمیه المپیک را دانیال شه بخش کسب کرد و در رشته بوکس مدال رسمی جهان توسط این ورزشکار بومی سیستان و بلوچستان کسب شد.

وی ادامه داد: ۲۱۸ نفر از ورزشکاران ما به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در ۳ سال اخیر ۱۵۰ نفر نهایی شدند، ۱۱ رویداد ملی و بین المللی در استان قبل از شرایط کرونا برگزار شد. افزایش مدال آوری در بخش بانوان که از سه مدال به هفت مدال افزایش و از یک رشته به چند رشته دیگر افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه این اداره کل سرآمد شده و در دو سال گذشته سالهای ۹۸ و ۹۹ به عنوان دستگاه برتر معرفی شده و در ۱۷ آیتم دستگاه برتر کشور انتخاب شده گفت: این موفقیت ها حاصل تلاش و زحمات همکاران، روسای ادارات، استانداری، سپاه و قرارگاه محرومیت زدایی است که برای دو قهرمان امید آرامی و رحیم درزاده مسکن ساخته و برای دانیال شه بخش قول داده اند که مسکن بسازند و تحویل دهند و از این قهرمانان به صورت شایسته تجلیل کردند.

سپاه پاسداران و قرارگاه قدس از ۷۰ قهرمان تجلیل کرد، مسابقات منطقه‌ای اجرا و مسابقات بین المللی داوران همه با همه که کارهای بزرگ انجام دادند در حوزه جوانان در امر ازدواج رتبه اول بحث ساماندهی ۹۳ سمند در سه سال به ۲۲۰ من افزایش یافته سازمان‌های مردم نهاد در طرح‌های مختلف ملی طرح‌های ملی تغییر �ریب مذاهب فیلم‌کوتاه اشتغالزایی در بحث های عمران جایگاه خوبی داریم فرمانده سپاه و قرارگاه که یاور ورزش و ما را یاری کردند بخشی از جهاد تبیین بوده است

کرد زابلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کمبودهایی هنوز داریم اما اتفاقات خوبی در حوزه ورزش را احساس می‌کنیم؛ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یکی از خواسته‌های ما است که ردیف اعتباری برای آن پیش‌بینی شود و سرانه ورزشی و ورزشکاران افزایش داشته باشد.

وی افزود: تعامل خوبی با ادارات و ارگان هایی که فضای ورزشی خوبی دارند انجام شده تا در اختیار ورزشکاران قرار دهند؛ با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر استفاده از نخبگان و جوانان، این توصیه اجرا و جوان‌ترین رئیس ورزش و جوانان برای اولین بار یک خانم انتخاب و به جوانان بر اساس گفتمان حضرت آقا بها باید داده شود که ما توانسته‌ایم.

وی ادامه داد: ما بخشی از فرامین معظم له را اجرا و تلاش می‌کنیم بخش دیگر را با جدیت اجرایی کنیم به ویژه در بحث زیرساخت‌های ورزشی. در فضای مجازی رهبر عزیز انقلاب توصیه های جدی داشتند اما متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم در این فضا به سمتی که آقا فرموده‌اند حرکت کنیم چرا که کنترل شده نیست.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به اینکه فضای مجازی برای کارها و امورات زندگی موثر می‌باشد حالت تخریبی بیشتری دارد تا حالت مثمر ثمر بودن به ویژه برای مسئولین و دستگاه‌های اجرایی که مورد تخریب قرار می‌گیرند باید در این زمینه بیشتر ورود پیدا کنیم در این راستا بسیج تاثیرگذار و رو به رشد است و می‌تواند؛ کشورهای صاحب سبک از این فضا بهتر استفاده کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تاکیدات رهبر را آنچنان که باید شایسته بدانیم، در استان ندانستیم برخی افراد قبل از انقلاب بوده و برخی بعد از انقلاب و افرادی که قبل از انقلاب باید پیشرفت ها را بدانند در زیرساخت‌ها، هوافضا و جایگاه‌های اجتماعی قدرتهایی کسب کرده‌ایم با وجود دانشمندان هسته‌ای جزء کشورهای هسته‌ای برتر شده‌ایم ایران در تمام عرصه‌ها امروز نامی برای گفتن دارد و می درخشد و توفیقاتی را کسب کرده‌ایم باید این ها را به تمام دنیا معرفی کنیم.

کرد زابلی گفت: دشمن ما را تحریم کرد و با ما رابطه ای نداشت اما به اذن خداوند و توصیه‌های مقام معظم رهبری توانستیم سرپای خود بمانیم و این شرایط، ما و رسالت ما را با توجه به شرایط کرونا و دیدگاه‌ها سخت می‌کند که باید دستاوردها و رهبری های حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را برای نسل جوان بیان کنیم و نظام را تشریح و خدمات انقلاب و رهبر را به جوانان گوشزد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: ما رهبر فرزانه ای داریم که با رهبری حکیمانه و دلسوزانه خود انقلاب را سرپا و مستحکم نگه داشته است چرا که دشمن همه ما را تحریم کرده بود و به گفته یکی از سران دشمن اگر حضرت آقا نبودند کشور نبوده و حضور ایشان و سربازان گمنام و جوانانی که در بیانیه گام دوم مورد تاکید مقام معظم رهبری هستند در جنگ و هشت سال دفاع مقدس، شهدا و در حال حاضر جوانان و دشمن باید خوابگاه کور خود را به گور ببرد هزارسال اگر از دشمنی آنها بگذرد انقلاب اسلامی باز هم با رهبری رهبر فرزانه پا بر جا خواهد ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار