در یادواره 8 شهید گمنام و شهدای شهرک فاطمیه شهرستان زرندیه عنوان شد:

جهاد تببین، وظیفه ای که مقام معظم رهبری بر دوش ما گذاشته اند

مهدی ماندگاری در تشریح جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یعنی هر کس خواست در برابر انقلاب ، نظام ، ولایت و ارزش‌های ما حرفهای بی ربط بزند ما با استدلال و با منطق و با دست پر از انقلاب و ولایت و نظام و ارزش هامون دفاع کنیم
کد خبر: ۹۴۱۶۷۵۷
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان مرکزی از زرندیه ؛ یادواره 8 شهید گمنام  و شهدای شهرک فاطمیه شهرستان زرندیه با حضور اقشار مختلف مردم خانواده معظم شهدا و ایثارگان و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی ماندگاری و مدیحه سرایی سیدمحسن بنی فاطمی در مسجد حضرت رسول(ص) شهرک فاطمیه زرندیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام ماندگاری با بیان اینکه یادواره شهدا مهمانی لاله های آسمانی است خاطر نشان کرد: یادواره شهدا مجلس تذکر و یادآوری به وظایف رهروان راه شهدا است.

این کارشناس مذهبی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون جهاد تبیین اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری وظیفه ای را بر دوش ما گذاشته اند که هرکس پشتیبان انقلاب است،  هرکس پیرو راه شهدا است،  باید جهاد تبیین داشته باشد.

مهدی ماندگاری در تشریح جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین یعنی هر کس خواست در برابر انقلاب ، نظام ، ولایت و ارزش‌های ما حرفهای بی ربط بزند ما با استدلال و با منطق و با دست پر از انقلاب و ولایت و نظام و ارزش هامون دفاع کنیم و این همان کاری است که شهدای عزیز با بذل جانشان کردند ما با زبانمان و با تلاش و با عملم آن را انجام دهیم تا انشاءالله همچون شهدا مصداق آیه ۱۵ سوره حجرات شویم.

ماندگاری با اشاره به ویژگی های قرآنی شهدا یادآور شد: مجاهدت یعنی تلاش حداکثری و یکی از اعتقادات شهدا این بود که فرصت کم است و هر کس باور کند زندگی کوتاه و فرصت کم است همچون دونده دو صد متر از لحظه لحظه فرصت ها حداکثر استفاده را می برد؛  چون می‌داند در این فرصت کم اگر لحظه‌ای غفلت کند موقعیت‌های زیادی را از دست خواهد داد.

وی افزود: شهدا چون باور داشتند فرصت کم است؛ دویدند تا به انبیا و اولیا رسیدند به طوری که در زیارتنامه شهدا آمده است که سلام برشما ای اصحاب رسول خدا ای اصحاب امیرالمومنین.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه مشکلات امروز ما از مشکلات هشت سال دفاع مقدس پیچیده تر نیست گفت: امروز مشکل نظام و انقلاب ما مشکل تنبل هاست مشکل عافیت طلب ها و مشکل خسته هاست مشکل افرادی هست که سراغ اشرافی‌گری و خوشگذرانی رفتند و اگر همه مسئولین و مردم مثل حاج قاسم سلیمانی به روند قطعاً مشکلات حل خواهد شد.

ارسال نظرات