مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه نیکشهر:

با جهاد تبیین مانع دشمن از کتمان حقایق انقلاب شویم

نیکشهر/ حجت الاسلام اربابی گفت: همه مسئولان برای نقش برآب کردن توطئه های دشمن باید کار جهاد تبیین را که روشنگری حقایق است را برای آگاه سازی نسل جوان آغاز و دستاوردهای انقلاب را برای همهگان تبیین کنند.
کد خبر: ۹۴۱۶۸۸۷
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم اربابی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نیکشهر گفت: با شدت گرفتن فشار اقتصادی به زندگی مردم و افزایش قیمت‌های سرسام‌آور، به ظاهر پر هزینه‌ترین موضع، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، این حالت روانی ترس از هزینه دادن و احیانا فحش و ناسزا شنیدن، سبب شده تا تقریبا هیچ کسی جرئت نکند سرش را از پشت خاکریز بالا بیاورد و از انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی افزود: این عدم جرئت هرچه طولانی‌تر می‌شود و از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود، ایجاد یک سکوت وهمناک میکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با اشاره به این مطلب که همه با خودشان می‌گویند ما در اقلیتیم و اگر حرفی بزنیم، افکار عمومی با ما برخورد سختی خواهد کرد، ادامه داد: این دسته افرادی که مدافع یک نگرش هستند، همه دست به دست هم می‌دهند و سکوت را عمیق‌تر می‌کنند و به آتش توهّم اقلیت می‌دمند. هرچه زنجیره سکوت ادامه دارتر، سکوت وهمناک‌تر می شود.

نعیم اربابی تصریح کرد: حال در این فضای ساکت وهم‌انگیز، فقط یک‌صدا به گوش میرسد، صدای ضد انقلاب‌ با تمام توان، با تمام ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغی!

این مسئول بیان کرد: دشمن کار خود را از فضای سکوت ایجاد شده آغاز می کند تا به اهدافش دست یابد لذا از این فضاجهت وارونه جلوه دادن حقائق بهره می گیرد و حقائق را می پوشاندن و باطل را به جای حق نشان میدهد.

وی اظهار داشت: کاهی است در فضای وهم انگیز  سکوت که ما ایجاد کرده ایم یک آدم نا آگاه  آتو به دست دشمن بدهد تا آنها با تمام توان وارد میدان شوند و سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و روزنامه‌هایشان پُر بشود. به همین خاطر باید روشنگری کنیم ،بصیرت افزايي کنیم تا دشمن نتواند حقایق را کتمان کند و وارونه جلوه بدهد. جهادتبیین واجب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار