رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد:

مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای شهر رازقان بازداشت شدند

حجت الاسلام موسوی از بازداشت مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای شهر رازقان به اتهام اختلاس۳۵۰ تن سیمان متعلق به شهرداری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۶۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش یکی از نهادهای امنیتی شهرستان زرندیه مبنی بر اینکه مسئول حراست شهرداری و رئیس شورای شهر رازقان اقدام به اختلاس ۳۵۰ تن سیمان متعلق به شهرداری، نموده اند، گفت: با ارجاع این پرونده به دادسرای زرندیه و صدور دستورات قضایی لازم به سرعت تحقیقات توسط دادیار مربوطه آغاز و با ارائه گزارشات تکمیلی این میزان به ۷۵۰ تن افزایش یافت که در این خصوص دستورات لازم توسط مقام قضایی صادر و متهمان با صدور قرار وثیقه و عدم تودیع آن، روانه زندان شدند.

وی افزود: با ارائه وثیقه توسط متهمان و با عنایت به لزوم ادامه تحقیقات، قرار نظارت قضایی برای هر دو متهم به لحاظ ممنوعیت از اشتغال به فعالیت های مرتبط صادر و به نامبردگان ابلاغ شد و پرونده در حال حاضر در حال تکمیل تحقیقات می باشد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی و سیاست راهبردی آن در فسادستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمان ها و نهاد ها تأکید کرد و از برخورد محکم و بی اغماض دستگاه قضا با جرائم و تخلفات صورت گرفته در تمامی دستگاه ها خصوصا دستگاه های خدمات رسان خبر داد و خاطرنشان کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف همواره اولویت دستگاه قضایی استان خواهد بود.

شایان ذکر است این پرونده در مرحله تحقیقات فنی و قضایی بوده و مراتب پس از صدور و تأیید حکم اطلاع رسانی خواهد شد و در این مرحله درباره مجرمیت یا بی گناهی متهمان امکان اظهارنظر وجود ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات