در بخشی از این بیانیه آ»ده است: " رهبر معظم انقلاب (مدظله) به خوبی با رصد تحرکات دشمن، امر به جهاد تبیین و مبارزه با تحریف را صادر فرمودند، تا تمامی دلدادگان مکتب امام خمینی (ره) و شهدای عزیز پا در این رزمگاه گذاشته و مانند همیشه دشمن زبون را با نقش آفرینی جهادی خود مغبون سازند. پر واضح است موثرترین روش حضور در صفوف مجاهدان این عرصه، اول بصیرت و صبر و دوم همانطور که معصوم علیه السلام فرمود: «کونو دعاه الناس به غیر السنتکم»، خدمت رسانی به مردم و و عمران و آبادانی کشور عزیزمان است."
کد خبر: ۹۴۱۷۱۲۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، به مناسبت 5 اسفندماه و روز ملی مهندس، این سازمان بیانه ای را صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَالَّذينَ جاهَدوا فينا لَنَهدِيَنَّهُم سُبُلَنا  وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنينَ
و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.(عنکبوت69)

انقلاب شکوهمند اسلامی با ورود به گام دوّم و مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدّن سازی درپی فراهم آوردن زمینه تحقق حکومت مهدوی در جهان است و استکبار جهانی و صهیونیست های جنایتکار و       رژیم های مرتجع عربی با فراهم آوردن کلیه امکانات خود جبهه ی گسترده ای را با استفاده از انواع امکانات و رسانه ها ی شیطانی برای مقابله با نظام مقدس اسلامی بکار بسته تا ضمن تهاجم حداکثری  در این جنگ نابرابر و ادراکی، مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار داده و به اهداف شوم و پنهانی خود برسد.

 رهبر معظم انقلاب (مدظله) به خوبی با رصد تحرکات دشمن، امر به جهاد تبیین و مبارزه با تحریف را صادر فرمودند، تا تمامی دلدادگان مکتب امام خمینی  (ره) و شهدای عزیز پا در این رزمگاه گذاشته و مانند همیشه دشمن زبون را  با نقش آفرینی جهادی خود مغبون سازند. پر واضح است موثرترین روش حضور در صفوف مجاهدان این عرصه، اول بصیرت و صبر  و دوم همانطور که معصوم علیه السلام فرمود: «کونو دعاه الناس به غیر السنتکم»، خدمت رسانی به مردم و  و عمران و آبادانی کشور عزیزمان است.

مهندسان به عنوان طلایه داران پیشرفت و آبادانی با سرلوحه قراردادن این تکلیف الهی؛                        «هُوَ أَنْشَأَکمْ مِنَ اْلأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکمْ فِیها»؛ همواره با کار و فعالیت های خود در این سالها نشان داده اند هرکجا نگاه به درون و تکیه و  اعتماد بر ظرفیت های داخلی بود، ضمن عبور از امواج سختی ها و مشکلات با عملکرد خود حماسه آفریده اند. این ظرفیت بی بدیل هرجا مزین به فرهنگ بسیجی و کار جهادی شد منشاء حرکت های عظیم تر در پیشرفت و سازندگی کشور گردید به گونه ای که دوست و دشمن را به تحسین واداشت.

لذا ما مهندسان بسیجی ضمن بیعت مجدد با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی و ابراز تبعیت از ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، مانند همیشه برای مشارکت فعال در عمران وآبادانی کشور به خصوص در نهضت ساخت مسکن اعلام آمادگی نموده تا دست در دست دولت محترم نهاده و او را در این امر خطیر یاری رسانیم.

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور

ارسال نظرات