مسئول بسیج طلاب سپاه کربلا درگفتگو با بسیج مطرح کرد

روحانیت نقش آفرین ایجاد گفتمان جهاد تبیین در جامعه هستند

ساری-حجت الاسلام سید میثم نبوی،هدف از برگزاری نشست تخصصی جهاد تبیین را نقش روحانیون در ایجاد گفتمان جهاد تبیین در جامعه دانست و گفت: روحانیت در زمان انقلاب اسلامی در استکمال و استمرار آن نقش آفرین بودند .
کد خبر: ۹۴۱۷۲۶۱
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

روحانیت نقش آفرین ایجاد گفتمان جهاد تبیین در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست تخصصی «طلایه‌داران جهاد تبیین» با حضور آیت‌الله لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران ، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن غدیر سپاه استان برگزار شد.

روحانیت نقش آفرین ایجاد گفتمان جهاد تبیین در جامعه هستند

حجت الاسلام سید میثم نبوی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،هدف از برگزاری این نشست تخصصی را  نقش روحانیون در ایجاد گفتمان جهاد تبیین در جامعه دانست و گفت:  روحانیت در زمان انقلاب اسلامی در استکمال و استمرار آن نقش افرین بودند و در عصر حاضر نیز می بایست در تمدن سازی نوین اسلامی هم نقش آفرینی کند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا افزود:روحانیت در زمان دفاع مقدس هم از آن دسته اقشاری بود که بیشرین شهید را تقدیم انقلاب کرد.

حجت الاسلام نبوی در ادامه با اشاره به اینکه روحانیت  باید در جهاد تبیین هم طلایه دار باشد، اضافه کرد: این نشست  جهاد تبیین با همکاری معاونت تهذیب حوزه علمیه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران ،سپاه کربلا و سازمان بسیج طلاب سپاه کربلا برگزار شد.

انتهای پیام/

در 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار