آیین معارفه اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زبرخان

در این مراسم سرهنگ پاسدار ابوالفضل فتوحی به عنوان اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زبرخان معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۱۷۳۸۹
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، آیین معارفه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زبرخان با حضور معاون هماهنگی سپاه امامرضا(ع)، فرمانده سپاه شهرستان نیشابور، معاون استاندار و فرماندار ویژه زبرخان، ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولان لشکری،شهرستانی، استانی و بسیجیان این شهرستان، در حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه قدمگاه برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار ابوالفضل فتوحی به عنوان اولین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زبرخان معرفی شد. 

 

سردار علی اکبر افراسیابی معاون هماهنگی سپاه امام رضا (ع) در این مراسم با بیان اینکه در شهرستانی که حدیث معروف سلسه الذهب از لسان پربرکت امام رضا علیه السلام بیان می‌شود، به طور حتم مردمی دیندار و ولایتمدار رشد و پروش می یابند، گفت: با وجود اینکه اینکه تنها دوسال از تاسیس شهرستان زبرخان میگذرد، اما بیش از ۶۰ درصد مردم این شهرستان بسیجی هستند.

 

افراسیابی با اشاره به اینکه دشمن با اشکال و روش های مختلف می‌خواهد که مردم مقابل نظام بایستند، افزود: ما امروز باید با اتحاد و انسجام از ظرفیت ها و فرصت ها، در جهت پیشرفت اهداف کشور گام برداریم.

وی در پایان سخنرانی خود در این مراسم از زحمات سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه نیشابور بابت همکاری در زبرخان تشکر و برای ابوالفضل فتوحی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه زبرخان آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون کرد.

 

علی نیک یاد فرمانده سپاه شهرستان نیشابور نیز در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش مبعث پیامبر اکرم( ص) و هفته وحدت گفت: هزار و ۴۵۸ سال از بعثت پیامبر (ص) میگذرد و ما با وجود داشتن رهبران دینی، فقط پنجاه و هشت سال حکومت دینی در کشور داشته ایم و افتخار امروز ما این است که از این ۵۸ سال حکومت دینی، چهل و سه سالش با پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و فقط ۱۲ سال مربوط به دوران قبل از انقلاب است.

 

وی با اشاره به اینکه طبق سرشماری های خانه های بهداشت زبرخان، در این شهرستان جمعیتی بالغ بر ۶۷ هزار نفر، زندگی می کنند، ادامه داد: پس از تبدیل زبرخان به شهرستان، ظرفیت های بسیار خوبی در این منطقه ایجاد شده که امیدواریم با استقرار ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دیگر ادارات، به رشد و توسعه این شهرستان کمک شایانی گردد. 

 

این مقام سپاهی در ادامه به دستاورد هایی اهم از؛ حضور در موقعیت چهار راه بین المللی مشهد به تهران، وجود خط ریلی با عبور بیش از ۲۰۰ رم قطار، ایجاد زمینه های اشتغال برای جوانان، دومین شهرستان صنعتی خراسان رضوی، و... اشاره کرد و یاد آور شد: از همکاران خودم در سپاه نیشابور بابت همکاری های خالصانه خود در شهرستان زبرخان تشکر میکنم و با وجود استقرار سپاه در این شهر هرکجا که نیاز به کمک سپاه نیشابور باشد با افتخار ورود خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار