فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله استان مازندران رونمایی می‌شود

ساری-فرمانده سپاه کربلا از برگزاری دومین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مازندران با محوریت رونمایی از سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۴۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از برگزاری دومین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان مازندران با محوریت رونمایی از سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله استان خبر داد وگفت: این اجلاسیه با حضور مسئولین عالی استانی و کشوری و همچنین نخبگان و فرهیختگان بسیجی در روز یکشنبه ۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.

سردار مسلمی سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله مازندران را کمکی برای کارآمدسازی دولت و تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود:این سند با همکاری نخبگان علمی بسیج در راستای حل مشکلات استان و شهرستان‌ها با راهکاری علمی و عملی تدوین شده است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: تدوین راهبرد سند پیشرفت ۵ ساله استان برای اولین بار در کشور توسط نخبگان مازندران تهیه شده است که کلید حل مسائل استان می‌باشد.

سردار مسلمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که بسیج دستگاه‌های اجرایی و مسئول را در جهت هدف کاری ،یاری بدهد، خاطرنشان کرد: سند راهبردی پیشرفت ۵ ساله استان در قالب یک کتاب با ۲۱ فصل و ۴۰ موضوع تخصصی طبق تذکرات ۷ گانه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب توسط نخبگان بسیج نوشته شده است.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات استان این سند راهبردی با همکاری مسئولان دستگاه اجرایی و دولت انقلابی اجرا و ان شاء الله گام‌های مثبت برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار