مهندسین با دو بال علم و ایمان کشور را در عرصه اقتصادی تقویت کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: مهندسین باید علاوه بر بال علم، بال ایمان و تقوا هم داشته باشند و در عرصه اقتصادی مشکلات را حل کنند.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۷۸
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌السلام و المسلمین علی‌محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت تولد خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس در ایلام برگزار شد گفت: نقش مهندسین متهعد و پرتلاش در دفاع از انقلاب و سازندگی کشور یک نقش ویژه است و در دوران دفاع مقدس هم مهندسین جوان و باانگیزه توانستند با تکیه بر توانمندی داخلی کشور را در زمینه‌های مختلف صنعتی و فنی خودکفا کنند.

وی در ادامه به توطئه‌های نظام سلطه در مقابله با کشور ایران اشاره کرد و افزود: دشمن با شگردهای تبلیغاتی تلاش می‌کند تا انقلاب اسلامی را در زمینه پیشرفت علمی و فناوری ضعیف و محتاج دنیای غرب نشان بدهد و هر جائی که از رشد علمی و توان مهندسی جوانان ما احساس خطر کند، آنان را ناجوانمردانه ترور می‌کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: برای رسیدن به مرحله خودسازی و جامعه پردازی مهندسین باید علاوه بر بال علم، بال ایمان و تقوا هم داشته باشند و همانطور که در عرصه دفاعی پیشرفت‌های خیره کننده داشته‌ایم بتوانیم در عرصه اقتصادی هم مشکلات را حل کنیم.

 مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعتی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن تبریک روز مهندس به آحاد مهندسین بر نقش مهندسین در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و سپس سازندگی و عرصه مقاومت  پرداخت وداشتن شهدای متعدد و شاخص در این مواقف اشاره نمود و بر ایفای نقش سازنده و حرکت جهادی منطبق بر بیانیه گام  دوم انقلاب و لزوم جهاد تبیین در مواجهه با امواج سهمگین جنگ ادراکی دشمنان پرداخت.

ارسال نظرات