خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

اجرای محدودیت ها تا اعلام تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا

سیاهکالی مرادی با اشاره به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان قزوین گفت: اعلام محدودیت ها منوط به تصمیمات ستاد کرونای استان است و تا برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در روز یکشنبه هشتم اسفندماه، طبق مصوبات جلسه قبل این ستاد، آموزش و پرورش عمل خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۰۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

قزوین_ نقی سیاهکالی مرادی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، ضن اشاره به تداوم وضعیت قرمز کرونا در استان قزوین اظهار کرد: اعلام محدودیت ها منوط به تصمیمات ستاد کرونای استان است و تا برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونای استان در روز یکشنبه هشتم اسفندماه، طبق مصوبات جلسه قبل این ستاد، آموزش و پرورش عمل خواهد کرد.

سیاهکالی مرادی خاطر نشان کرد: تا روز یکشنبه هشتم اسفندماه، تمامی کلاس های حضوری مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی و آموزشگاه های علمی آزاد و زبان تعطیل می باشند و آموزش ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دوسوم کادر اجرایی مدارس و نیروهای اداری در محل کار حضور خواهند داشت. آموزش غیرحضوری در "شبکه شاد" همچنان تداوم دارد‌.

سیاهکالی افزود: فعالیت های ورزشی و مسابقات داخل سالن های سرپوشیده آموزش و پرورش، در این مدت  تعطیل است ومناطق ونواحی مجاز به اجاره دادن سالن های خود نیستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها