معاون رئیس جمهور:

مشکلات اقتصادی با همدلی مردم و مسئولان قابل حل است / جوانان ادامه دهنده مکتب شهدا هستند

ساری-معاون رئیس جمهور رفع مشکلات اقتصادی را نوعی جهاد اصغر دانست و تاکید کرد: مشکلات اقتصادی با همدلی مردم و مسئولان قابل حل است.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۲۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

مشکلات اقتصادی با همدلی مردم و مسئولان قابل حل است / جوانان ادامه دهنده مکتب شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،پنجمین یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سید الشهدا با حضور قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی شهید بهشتی تنکابن برگزار شد.

مشکلات اقتصادی با همدلی مردم و مسئولان قابل حل است / جوانان ادامه دهنده مکتب شهدا هستند

امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این یادواره  گفت: مازندران همواره مهد ارادت به خاندان عصمت و طهارت بوده و توجه مردمان این دیار به شهدا به نسبت استان‌های دیگر بیشتر است.

معاون رئیس جمهور  با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و معامله‌ی سترگ و بزرگ آنان با خدای متعال، افزود: شهدا در معامله با خدا تنها اجرشان را از معبود خود میخواستند و درک این جایگاه برای ما امکان پذیر نیست.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دشمنان در تمام دوران با تهاجم فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی میخواستند کیان نظام اسلامی را به خطر بیندازند،اضافه کرد:برگزاری این یادواره‌ها برای ان است که تفکر و مکتب شهدا را فراموش نکنیم.

معاون رئیس جمهور  تاکید کرد: با وجود تمامی هجمه‌های دشمن در زمینه‌های مختلف، حضور جوانان و رزمندگان امروز در این جمع ستودنی است و این همان ادامه راه مکتب شهداست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه کرد:سختی‌های بسیاری نظیر فساد، مشکلات معیشت، سو مدیربت و مشکلات ساختار قدیمی در کشور وجود دارد که امیدواریم با درایت رئیس جمهور، پشتیبانی مجلس و همراهی قوه قضاییه این مشکلات حل و فصل شود.

معاون رئیس جمهور رفع مشکلات اقتصادی را نوعی جهاد اصغر دانست و تاکید کرد: پرچم داران جهاد اصغر در دوران سخت جهاد اکبر هم باید پرچم داری کنند تا از این مرحله‌ عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها