مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با اشاره به اینکه قبل از انقلاب حتی پروژه های ساده فلزی را مهندسان خارجی اجرا می کردند، گفت: اکنون سنگین ترین پروژ] های مهندسی توسط جوانان کشورمان اجرامی شود.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۷۷
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری ، مراسم روز ملی مهندس با حضور نمایندگان اقشار مختلف مهندس کشور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم مهندس ایلخان مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری  کشور،در آئین تجدید میثاق با آرمان های امام راحل گفت: در 43 سال گذشته کشور ما همواره مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته و در سال های اخیر این هجمه ها در سایه فضای مجازی به شکل نبرد ادراکی ذهن ها را مورد هدف قرار داده است. در حالی که شرکت های توانمند داخلی توانسته اند با کشورهای توسعه یافته رقابت کنند. شرکت های مهندسی ما در رقابت با اروپایی ها قادرند پروژه های مهندسی را در آسیای میانه بدست بگیرند.

مهندس ایلخان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب   کوچکترین و ساده ترین پروژه  ها حتی پل های ساده فلزی را مهندسان خارجی اجرا می کردند، گفت:  اکنون مهندسان داخلی به درجه ای از توانمندی رسیده اند که پروژه های سنگین از جمله ساخت برج میلاد، تونل ، مترو و سایر پروژ] های سنگین را اجرا می کنند. در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای جامعه مهندسین عمران و معماری  تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات