دکتر شاکری در مراسم روز مهندس با اشاره به افزایش چند ده برابری مهندسین کشور بیان کرد: خدمات مهندسی به جامعه از برکات جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۱۷۷۷۹
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری، مراسم تجدید میثاق  با بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با رهبری و تجلیل از خانواده شهدای سازمان بسیج مهندسان با حضور مهندس ایلخان رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری  کشور، اقبال شاکری نماینده مجلس و عضو  کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، حمزه شکیب رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و جمعی از بسیجیان مهندسین عمران و معماری  در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری و تجریش در مجلس شورای اسلامی در آئین تجدید میثاق با امام راحل در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در طول 43 اخیر به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده و امروز به صورت نقطه زن می توانیم پایگاه های دشمن را مورد هدف قرار دهیم و به یک بازدارندگی رسیده ایم که در اقصی نقاط دنیا از شیه قاره تا مدیترانه  در دست فرزندان انقلابی ایران است.

 وی افزود: در زمان پیروزی انقلاب تعداد دانشجویان 500 نفر بود که در حال حاضر 4 میلیون و 500 نفر دانشجو مشغول تحصیل در رشته های نانو، پزشکی، کشاورزی، و...   هستند و رشد علمی کشور بالاترین رشد در سطح جهان است و بین 4 تا 5 کشور اول دنیا در سطح علمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این همه دستاوردهای علمی به دست جوانان کشورمان انجام شده افزود: متاسفانه در دولت قبل رویکرد تنبلی داخلی و التماس خارجی در دستور کار قرار گرفته بود اما تلاش می کنیم با اتکا به جوانان و مهندسان داخلی به جایگاه برتر بین المللی ارتقاء پیدا کنیم و با کمک دولت، مجلس و مدیران انقلابی در عرصه جدید لبخند را بر لب مردم بنشانیم.

 

 

ارسال نظرات