خبرهای داغ:

جزئیات فعالیت مدارس آذربایجان شرقی

تبریز- مدارس آذربایجان شرقی از امروز شنبه ۷ اسفند تا پایان هفته بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۱۴
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، جزئیات نحوه فعالیت مدارس استان آذربایجان شرقی به این شرح است:

مدیران و عوامل اجرایی برای پشتیبانی آموزش‌ها در همه رنگ بندی‌های کرونا با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت.

در وضعیت قرمز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس و آموزشگاه‌ها در مدارس شهری به صورت غیرحضوری پیگیری خواهند شد و مدارس روستایی طبق دستورالعمل‌های که پیشتر ابلاغ شده آموزش‌ها را حضوری با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری کنند.

در وضعیت نارنجی، زرد و آبی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه مدارس شهری و وستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی با توجه به واکسیناسیون بالای ۸۵% دانش آموزان با رعایت دقیق نکات بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و گروه بندی کلاسی به صورت حضوری پیگیری خواهند شد و تصمیمات موردی برای مدارس با شرایط خاص شیوع و یا عدم شیوع این بیماری، با هماهنگی مسئولین ذیربط منطقه به ستاد‌های شهرستانی محول می‌شود.

- فعالیت کانون‌های فرهنگی، تربیتی و مراکز مشاوره و اختلالات یادگیری با عنایت به مراجعه کم
- کلاس‌های کارگاهی (دروس عملی) رشته‌های هنرستانی با رعایت حداکثر ۱۵ نفر در یک کلاس، در تمامی وضعیت‌های کرونایی و تمامی مناطق استان به صورت حضوری خواهد بود.
مدیران محترم مدارس فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس خود را بدون جابجایی در شیفت مربوطه پیگیری نمایند.

رنگ بندی کرونایی شهرستان‌ها براساس اعلام مرکز بهداشت استان:
قرمز: اهر- بناب- جلفا- سراب- شبستر- مرند- عجب شیر- مراغه- میانه- هریس
نارنجی: تبریز- اسکو- آذرشهر- هوراند- ملکان

زرد: خداآفرین - هشترود- بستان آباد- چاراویماق- کلیبر- ورزقان

ارسال نظرات
پر بیننده ها